Așteptări și dezamăgiri

Ca să vezi ce așteaptă unii, iar alţii sunt o pierdere de timp.
Ca să vezi de ce se plâng unii, în timp ce tu ești un om "fericit".
Ca să vezi de ce nu ne așteptăm la rând, darămite la coadă.
Ca să vezi, că pentru unii timpul zboară pe geam, iar la alţii pe fereastră.
Ca să vezi, că eu sunt tu, iar tu ești eu,
Când la materii dai de greu.
Ca să vezi, cum noi devenim voi,
Când ne plictisim de rest și devenim jaţ.
Ca să vezi și să speri,
Ca există o zi mai bună decât ieri,
Dar nu mai bună decât azi,
Din care să aduni și să tot scazi,
Dintr-un cumul de trăiri și emoţii,
E un fel de roată a sorţii.
Cu noroc sau sortit,
Joc de carte sau joc de ghicit. 

Așteptări sau dezamăgiri sunt mereu despre tine,
Ori că aștepți prea mult, ori s-au pierdut lecțiile de iubire.
Tu nu mă aștepţi un timp, eu te-am dezamăgit o vreme,
Eu eram un individ în viaţa ta, tu în alte scheme.
Am așteptat un an sau doi, dar toate vechi sau noi,
Am dezamăgit o vreme sau un timp
Și toate s-au simţit, mai mult sau mai puţin.
Ce-am fost până acum, puţini pot discerne,
Să separe orzul bun de alte dileme.

Ca să auzi ce nu poate fi șoptit, 
Ca să auzi murmur de izvor, 
Ca să auzi glasul păsărilor în zbor,
Ca să auzi, că atunci când ai mai fost,
Când ai uitat tot ce-ai învăţat pe de rost.
Ca să auzi timpul cum împarte clipele,
Cât de tare strigă eșecurile și reușitele,
Ca să auzi, cât de multe ai crezut că știi, 
Că erau simple poezii de copii. 
Ca să auzi și să te scuzi că nu ai auzit tot
Ca să auzi și să-ţi ceri iertare, de la Lună, de la Soare.
Că te-au lăsat să vezi și nu ai crezut,
Până ai dat de dovezi limitrofe
De faptul că există și amprente zoomorfe,
Nici aici și nici acolo, doar unde cântă chitara solo. 

Dilema mea ești tu, atunci când tu ești problema mea,
Are soluții, rezolvări, dar adorm cu capul pe ea
Îmi ești pernă și așternut,
Te simt și te ating,
Dar nu promit nimic.
Sunt doar eu în lipsă ei,
În până de idei, pentru că
Am mai fost demult,
Și pe toate le ascult și toate-mi cântă mie
Jurnal de poeţi și dulce feerie.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Scrisoare catre viata