Valuri mă poartă spre tine? Ce sunt EU?

Valuri reci mă poartă spre tine,
Ce sunt eu pentru tine? 
DULCE AMINTIRE sau DULCE AMĂGIRE?
Mă simt purtat(ă) de timp, 
Răvășit(ă) și îngândurat(ă)
Mi s-au șters și culorile de pe asfalt.
Aș avea nevoie de creioane colorate,
Dar mi s-a tocit și vârful,
De când punctul e pe i,
Și am uitat de copilării.
Mă simt purtat(ă) de vreme, 
Mi s-au șters și culorile de atâta spălat,
Am nopți albe și zile negre,
Le bag separat, dar le și amestec,
Până fac de un mix colorat.

M-am băgat la spălat, la nu știu ce program,
Doar materiale din sintetic și natural.
Am nu știu câte fire ţesute și altele care încă mai ţes,
Nu găsesc alt tipar să mai nimeresc,
Și-au găsit toate un etalon,
Prind tot din zbor, într-un dans sincron.
Plutesc în derivă, dar tot eu revin la mal,
Mă agăţ de orice, par solitar doar în aparenţe,
Când eu cutreier lumea pentru alte esenţe.

Valuri reci mă poartă spre tine,
Tind să ies din mulțime, dar mai rămân
Să nu dispară clipele, să nu se scurgă
Nisipul din clepsidră.
Mai am ceva de spus,
Timpul mă animă,
Dar mă simt stors,
Nu am glume de întors.

Mi-am pierdut tot cheful,
Când mi-am exprimat tot oful,
Mi-am scos și pantoful,
Bine că are și pereche,
Că astfel, s-ar fi văitat,
Că e numai "Motanul încălţat".








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Scrisoare catre viata