Dor de zilele în care....

Dor de zilele în care eram noi,
Și totul avea gust și savoare, 
Dor de liniște, de simţ și de prezenţă,
Unde nu știam sau nu doream a primi absenţă.
Dor de spaţii, dar și de cuprinsuri,
În care am băgat tot, dar am scos nimic.
Dor de aproape, dar și de distanţă,
Am atins marea, am traversat oceanul.
Dor de linii, dar și de curbe,
Am subliniat totul, dar am lăsat doar urme,
De cerneală, de stilou, de un pix pe jumătate gol.
Dor de preaplin, dor de goliciune,
I-am îmbrăcat pe alţii, ne-au camuflat doar unii, 
Care văd doar paharul plin, nu și bulele de aer, ce ne ţin la suprafață.
Dor de cuvinte de dor, de vorbe spuse prea ușor,
În dimineți cu soare răsare, cu multă ardoare.
Călcam pe nisip, urmărit fiind de raze
Mă dureau pașii, dar mă ţineau urmașii,
De mână, de picior, doar să nu mă tirâi, iar prin nămol.
Am crescut cu dor, am plâns cu jale,
Am așteptat în prag, am mâncat pe furiș, vreo 3 sarmale.
Nu mi-e jenă, dar mi-e rușine,
Când ţara nu mai știi cui aparține.
De când ţăranul s-a văzut orășean,
Își permite luxul an de an.
Îmi e dor, când eram unii ca alţii,
Când nu ne dureau frații, când aveam surori, 
Nu doar gemene în dormitor.
Îmi e dor să mai fie, nu doar teatru și gelozie, 
Ci și cotlet și antreu, cu gust de Dumnezeu.
Îmi e dor de tine, așa cum n-ai mai fost, Chiar de știu, refrenul pe de rost,
M-am oprit la unul, când eram doar noi,
Nu ne împleteam în trei, 
Aveam cosiţe cu fire de aur, 
Glas de fecior bălai, 
Acum tu ce mai ai?
Când și dorul ţi se ia, 
Cu ce mai rămâi, dintre mine și ea?
Dor de nisip, de tălpile goale,
De privirile noastre până la soare.
Dor de mare cu sau fără sare,
Dor de tricouri ude lipite pe piele,
Când în buzunar nu erau numai lovele, 
Ci și bileţele de amor și dor
Dor de sirene.
Aștepţi un răspuns sau ești chiar tu, răspunsul?
Aștepţi să-ţi treacă timpul sau ești simplu trecător?
Ce DOREȘTI să devii, când cerni numai a pustiu,
Când firicelele de apă se scurg printre pietricele,
Timpul ce să facă cu ele?
Să le lase așa sau să le mai dea o șansă, 
Că au fost din alt material?
Dar tot timpul, le-a înapoiat la mal, 
pentru un alt val. 













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Scrisoare catre viata