Șervețele de hârtie și flori de plastic. De restul, agrafe, vă rog!

Nu știu ce șervețele folosiți voi, dar eu sunt cu Fiore. De când mă știu, pachetul cu șervețele a stat în buzunarul ghiozdanului sau a genții. De preferat, trei straturi. Trinitate. Cea mai bună absorbție. 
    Panglică e bună, atunci când îţi vine să tai. Numai să te simţi împlinit, că ai mai lansat ceva, o nouă deschidere, eveniment etc.
   Mă mai simt și cu capsa pusă. Trebuie să fac rol de capsatoare. Am multe de capsat într-o viaţă. De la hârtii până la borcane. Mai greu cu aplicatul și practica.
Îmi plac lucrurile cu atașament, de la mesaje până la dosare, arhive sau enciclopedii. 

   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Scrisoare catre viata