Spune-mi ce vreau sa aud cu alte cuvinte și...m-ai câștigat!
Omul, deschizător de orizonturi și beneficiu al societatii. Pentru ca mereu a fost. Deci spune-mi ce vreau sa aud cu alte cuvinte și m-ai câștigat! Deci, gatesti-mi bine argumentele pentru o înțelegere reușita!
Omul care știe sa deschidă noi orizonturi, clienților și nu numai este deopotriva acela care fixează pilonii încrederii intr-o conversație de brand, pozitionandu-l pe client intr-o poziție importanta de discuție. De asemenea, știe sa-si focalizeze atenția asupra principalelor stimulii ai prezentării, corelati cu cererea si oferta de pe piața.
Lumea privește prin geamuri si vitrine si-si centralizează atenția asupra produsului dorit. O forma fizica, nu digitala am putea întâlni la vitrina asistata, cea mai bună forma de a obține informații despre produsele și serviciile dorite. Înainte de A.I, știam ce obținem: niște motive umane, de a ne procura un bun sau un serviciu. Un mod de a vinde fizic, prin calitate umana a omului prezent, în acțiunea de vânzare. Cel mai bun exemplu, îl poate reprezenta brokerul de asigurări, ce analizează piața pe baza unor argumente viabile și livrează cele mai bune variante posibililor clienti.
-Unde ați plecat cu asigurarea mea? În universul A.I. V-am zis eu, că prefer calitatea umana. E ca și cum ai pune pe altcineva sa vorbească în locul tău, dar cu cele mai bune replici, pe care le poți găsi. V-am asigurat ca suntem cu toții umani, indiferent de relații. Mergem pe încredere!
-Nu-mi dau seama când mi a dispărut calitatea de om, atunci când am preferat sa-mi transform materialul sufletesc în altceva. Aveam conținut, aveam si substanță, dețineam și credit pe care îl ofeream oamenilor. Poate m-a dezavantajat rolul sau poziția. Trebuia sa raman la ce știu mai bine, fără sa-mi vând viata asa online. Am renunțat la multe, crezând că actul de vânzare sau recomandare necesita o astfel de atitudine, la care poate am dat rate-uri.
Totuși, eu prefer vocea care-mi prezintă cu puncte de vedere și argumente anumite direcții, exact ca direcția folosirii unor materiale de construcții. Însă, nu prefer rigiditatea în voce a materialul afectiv, ci emoția pe care o propaga fiecare motivare a unei alegeri si o buna mobilitate in decizii. Știi bine pentru ce le cumperi și pentru ce scop! Aproape ca vorbesc pentru tine, or avea incorporate o partitica pe metrul patrat a inteligentei artificiale. Direcția asta, mi a cam mancat timpul, deoarece a trebuit sa fiu omul bun la toate. Sa știu ce informație ofer și cât ma costa timpul alocat unui client. E dificil să fii convingător, când noua era a tehnologiei A. I importa atâtea caracteristici funcționale ale comportamentului uman. Dar sa știi, una e sa auzi discuția intermediara de servicii și alta sa discuti cu o asistenta online A.I.
Tot avem în discuție, expresii precum "Omul face diferenta", "Omul potrivit la locul potrivit", dar deja mi se par prea folosite. Nu ca nu ar fi valabile în ziua de astăzi, dar simt ca la dezvoltarea tehnologiei actuale ar putea fi valabile alte expresii precum: "omul, deschizător de orizonturi și beneficiu al societatii", "omul, concurent loial sau neloial al spațiului A.I"
În orice relație de branding sau rebranding e vorba de loialitatea pe care am construit-o în anii de zile. Am plecat de la premiza că timpul petrecut în familia clientului determina adevărate semne de intrebare. Omul a plecat dintr o relație cu compania, când a simtit ca e ceva mecanic, mercantizat , când rotitele societății începeau sa nu mai funcționeze, când factorul uman era deja îndepărtat.
Ca sa nu ne îndepărtăm de subiectul discuției propun sa ne orientam asupra noii poziții de rebranding pentru Vindem-Ieftin.ro, actual Depozitul Virtual. În noua lor poziționare pe piață amintesc faptul ca si-au dorit aceasta schimbare deoarece brandul nu mai spunea întreaga poveste. Aceasta ideologie o data cu împlinirea a 11 ani de existenta pe piață. Echipa a ales o tipologie de umanizare brand prin propria prezentare a echipei altfel decât pana acum. Ce presupune acest lucru ne explica chiar ei: "După 11 ani, am ales să nu ne reinventam vizual, ci uman. Să ne spunem povestea prin echipă și relații reale, nu prin etichete sau prețuri."
Preferam mereu sa ni se prezinte cu alte cuvinte, orice aspect ce tine de comercializare si nu numai, pentru că mereu am fost învățați, ca la cursuri ca prezentatul cu copy-paste nu aduce beneficii în actul conversației. Care ulterior trebuie sa conducă la finalizarea etapei de vânzare. De ce când auzim, o altfel de voce, parca tresarim sau ne asezam altfel, intr-un stadiu compact de a discuta și de a colabora cu partenerul de afaceri? Pentru a avea rezultate în afaceri, trebuie sa știi sa muti fabrica în buzunarul clientului, sa-i prezinți toate caracteristicile pentru care si-ar dori sa privească materialele de constructii cu alți ochi. Deci, oare ce costa mai mult, omul în sine sau formarea acestuia pe piata? Pentru ca, omul atât de loial alegerilor sale nu va înceta sa-și puna încrederea în oameni, care ii vor prezenta povestea asa cum este, nu doar cum vor sa audă, cu elementele pe care A.I nu le poate cunoaste decat după o serie de întrebări din spectrul domeniului de interes, echivalentul a câtorva ani de specializare.
Privind în urma, vom realiza ca nevoile oamenilor au fost mereu intermediate de un personal bine pregătit, care știe o nevoie satisfăcută, va garanta o nevoie viitoare. A.I va completa aceasta funcție, dar nu-l va determina sa aleagă în aceeași măsură, aceleași servicii, dacă nu sunt îndeplinite o serie de criterii. Criterii, care ar putea fi luate în considerare de omul care cauta omul cu o experienta similara acestuia, pentru a se putea regăsi în povestea brandului. Flexibilitatea discuției, lejeritatea argumentelor și modul de îmbinare a caracteristicilor pieței sunt câteva dintre acestea, care vor pune în evidenta actul de comercializare.
Relația cu brandul se pierde atunci când nu mai ce oferi, când deciziile devin precare, datorita raportului scăzut de informații despre brand, precum și despre faptul ca mereu povestea a fost interpretata mereu altfel, când a fost vorba de material, și nu ma refer strict la calitatea financiara, ci la materialul fizic.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2025!
Comentarii
Trimiteți un comentariu