Adu un plus de naturalete casei tale! Investeste inteligent!


Mi-as muta lumea pe covor sau pe pardoseala, dar mi-e teamă că nu mi ajunge spatiul. As cobori din cer, stralucirile si le-as imprima in podea, sa stiu ca am si propria galaxie pe pămant. Dar nu ajung sau nu-mi ajunge. Cred că nu mi-am masurat bine asteptarile mele in materie de ce doresc să schimb la spatiul din casa mea. Oare am nevoie de un ghid sau un personal, care să-mi deschidă portile casei sale? Poate mă inspir de acolo, cine stie. Am tot facut un research pe net si am gasit ceva ce rezoneaza cu interiorul: AlmaParchet.ro.
Poate petreci 8-10 ore între 4 pereți, dar când privești pe fereastra biroului, parcă nu ai vrea să te " lovești " de perdeaua gri de blocuri. Ai vrea să respiri sănătos, să simți că "evadezi" pentru câteva momente.E ca și cum ai face saltul din "in the box" - "out of the box".
  Degeaba ai resurse, dacă nu le folosești smart.Un smart home nu înseamnă doar smart people, ci și o casa amenajată inteligent. Noi avem dispozitive smart, dar mintea noastră e setată pe stand-by. Ne lăsăm conduși de ele, în loc să fim noi, cei de la butoane. E drept, fiind mereu la un click distanță, se întâmplă ca acestea să preia controlul.De ce să ne transformăm, într-un viitor apropiat în “omul-robot“? Nu sunt contra progresului, dar progres nu înseamnă întotdeauna mai bine. 
  Astfel, progresul ne face să privim la stadiul nostru incipient, să ne comparam, sa ne analizăm vieṭile si ajungem la concluzia că ceva ne lipseste, ceva ce să completeze o lipsă, un spaṭiu.

      Ascultă-mi pașii, cum păsesc pe podea,
      Tiptil, tiptil, să-mi rasune liniștea
      E o atingere suavă, e o apasare gravă
      În spațiu si timp, mă balansez
      Mai fac câṭiva pași și mă așez
      Pe parchetul, pe care luciul, nu a cunoscut negura timpului
     Ci a impregnat urme de pasi, pastrate în esenṭă,
     E materiale fin, reală consistenṭă.

Pare a fi așa usor să cobori așteptările in ceea ce priveste gasirea unui articol pe placul clientului, pentru care camera e un ring de dans. Niciodata, nu stii ce se intamplă la vecinul de la 3, de toata ziua își schimbă parchetul. Nu rezistă, domnle, la atâṭia pași. De la prea multe butoane, mi-am stratificat si eu stilul de viată. Incercam, să caut unul, care sa-mi semene, să ma invete ceva, dar se pare ca m-a schimbat el pe mine, m-a facut mai naturală...in alegeri. Tot cu o astfel de naturalete, vă voi ghida si pe voi în alegerea parchetului mult dorit.
    Informația, calea de acces spre lumea nouă, pe care urmează să o re(claditi) la dvs acasa.Oamenii inteligenți fac alegeri inteligente. Informația trebuie să fie utilă, concisă, structurată și fundamentală pentru a sigura demersul cunoașterii și evoluției.Nu se caută doar alinierea după anumite standarde, ci și dorința de progres și normalitate. Pron urmare, alegerile noastre in materie de parchet sunt mereu documentate si la simplul acces al tuturor, celor care ne calcă pragul. 
    Poate ai simtit vreodată, că ești blocat în alegeri, poate nu ai scos ce trebuia din casa ta, nu ai scos afara, ceva ce era supus uzurii morale si fizice. Ca si in cazul nostru, un parchet deteriorat, nu va creea o stare de bine caminului, ci va cauza neplaceri si raniri nedorite. Astfel, noi promitem cai de accea facile prin intermediul produselor noastre, care te vor face sa paseati in coltul tau de rai.
     De mult ti l-ai dorit, dar nu era asa cum doreai sau la in pret accesibil. De aceea, cautam să ne pliem după cerintele clientilor nostri si sa le oferim cel mai bun raport calitate-preț.
    Naturaletea e la mare cautare, dar nu o găsim precum orice piesa intr-un puzzle. Cautam in ceea ce cumparam elemente din noi, din personalitatea noastră. Sunt lucruri mari pe orizonatală, deoarece orizontul alegerii e vast si sunt lucruri mari pe verticala, deoarece inaltimea asteptarilor e mare.
   Prin urmare, vom pune cap la cap, elementele pe care ni le oferiti in urma unei discutii online sau telefonice si vă vom ajută cu cele mai noi si utile alegeri.
E masiv, pentru a-i cunoaste formele si marginile. Se comportă natural în price casă, datorită aspectului său prietenos cu mediul si natura. Chiar fiind un produs obtinut direct din natură, te vei bucura chiar la tine acasa, de o atmosferă pură și relaxantă. O perspectivă luminoasă, care nu e îngrădită de parepetul nesiguranței. O casă deschizătoare de vise, având ca și punct comun, aceeași tel, nu drumuri care duc niciunde. E ceea ce poti numi un stil masiv, dar totodată delicat in atingeri si exprimare. 
    O casă inteligentă are nevoie de reprezentare și coordonate.Puncte fixe și puncte mobile.Puncte fixe pentru a-și construi un cadru de dezvoltare, un fundament, puncte mobile pentru a asigura mobilitate. Coordonate pentru a putea fi reperat și recunoscut ca un camin aparte. Reprezentare prin arhitectura structurală a elementelor de decor cat și, alocarea optimă a spațiilor, precum și dispunerea eficientă a elementelor de mobilier. O casă inteligentă, nu doar că e iluminată optim și ergonomic, dar devine o sursă inepuizabilă de energie și viaṭă. O casă inteligentă e conectat la viață și la ceea ce oferă ea, prin toate mijloacele interne sau externe.
    Cand ne gandim la cai de acces, ne gandim la parchet, la cel mai de pret element, cand vine vorba de podea si pardoseala. Fiecare pas e mult mai relaxat cand vorbim de calitatea materialelor folosite.
     De ce să alegi parchet masiv pentru caminul tau?
    Știe să se promoveze singur aproape, punând în lumină punctele forte ale casei tale, maximizând potențialul acestora. Știe să valorifice tradițiile, valorile și istoria arat a materialelor, cat si a celor care fauresc ceva din el.
    Tot amintind de traditii si valori, una tine si de aducerea unui colt de spatiu verde, din natură in casa dvs. Pe spațiile verzi, mai răsare câte o investiție imobiliară, un mall, hipermarket sau mai știu eu ce. Dar acasa, cine sa-ti ingradească libertatea de exprimare, cine să nu te lase să respiri prin toti porii? Așa numita, industrializare, care are ca drept urmare, minimizarea spațiilor verzi, ce reprezintă un aport semnificativ în producerea de oxigen. Insă, acasă, te bucuri de tot confortul  alegand parchetul masiv de la AlmaParchet. 











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Scrisoare catre viata