Scapă de vechiul ambalaj, alege cutiile Cartonescu! Vin la pachet cu multe atuuri!

Ultima data, cand am scapat ceva pe jos, a fost din neatentie, neatentia mea. Bine ca era un ambalaj, si nu ceva care ar fi putut să mi strice ziua. Nu stiu, daca e ceva nou in ce zic, dar e un vechi obicei, sa scap lucrurile pe jos, bine ca nu s-a spart sau crapat ceva. Doar atentia mea a avut de suferit. O fisura, doua trei, dar imi venea sa bag capul in cutie, de rusine, ca am lasat sa-mi scape, chiar si un ambalaj pe jos. Dar pentru o cutie numai buna, te scoate Cartonescu la intalnire, numa daca vrei, sa te mai alegi si cu altceva. Scapă de vechiul ambalaj, alege cutiile Cartonescu! Vin la pachet cu multe atuuri!
 
     In ultima vreme, m-am simtit impachetat cam prost, nu stiu cine o fi fost fost de vina. M-am trezit si sucit pe toate partile si nu i-am dat de capat, doar de inceput, inceputul unei protectii mai bune. M-am trezit ud leoarca, deoarece nu aveam un ambalaj rezistent, care sa reziste intemperiile si socurilor. M-am trezit dezbracat, pentru ca materialul nu acoperea bine tot. Ce sa fac, ce sa aleg, de ce sa ma lipesc, precum banda adeziva de la Cartonescu.ro. De fapt, ne trezim cu multe minusuri, decat cu atuuri. De fapt, atuuri-le vin la pachet. Atunci cand alegi ceva ambalat, stii ca bucuria este dubla.
     Care ar fi acestea? Sunt cutii cu autoformare, ce se produc dintr-o singura bucata, au clape de inchidere si calpe laterale. Arata ca niste mape si se pot personaliza la cerere.
    Plicurile nu ne aduc multe bucurii, decat de cateva ori pe lună, dar cand e continutul care trebuie in forma care trebuie, multumirea e maxima. Gaseste plicul de curierat, de care ai nevoie, chiar aici.
      Obiceiurile vechi nu ne mai aduc placere. Insa, noutatea in viata noastra schimba complet perspectiva asupra acesteia. Ambalajele Cartonescu vin sa-ti confere o alta faṭa a impachetarii, mai delicata, dar si rezistenta in acelasi timp. Mai facilă, dar mai greu de alterat, pentru ca imaginea Cartonescu se pastreaza si rezistă in timp. Fragila, dar in acelasi timp puternica.
     Tu cum schimbi perspectiva asupra ambalajului? Doresti sa contii mai mult sau sa arati mai mult si mai bine? Clasicul mereu exista si rezista sa ne bucure cu simplitatea si practicabilitatea sa, precum cutiile de carton clasice Cartonescu.             Alege sa surprinzi simplu, dar elegant. Nu fugi după alte forme, cand ai deja o forma care iti place. Chiar asta, la care te gandesti acum, unica, clasica forma de cutie de carton. In mod simplu, iti face viata mai frumoasa si mai utilă. De ce sa complicam lucrurile, cand le avem la un click distantă. Site-ul Cartonescu.ro, iti pune la dispozitie, exact ce ai nevoie, ca sa nu te ambalezi degeaba, ci cu rost.
    O alta noutate si necesitate le constituie "pungile cu inchidere de tip zip-lock, ce sunt produse din LDPE, avand un sistem de sigilare fermoar care ajuta la inchidere pungii. Pungile ziplock sunt disponibile in diverse dimensiuni, fiind ideale pentru ambalarea in conditii de siguranta a diverselor obiecte de dimensiuni mici si medii. Fiind produse in conditii de siguranta alimentara, aceste pungi pot fi folosite in cele mai diverse domenii, asigurand pastrarea in stare buna a produselor. Pungile de tip zip-lock sunt foarte rezistente, ele fiind prduse prietenoase cu mediul inconjurator, deoarece pot fi reutilizate, o astfel de punga poate fi resigilata de nenumarate ori."( descriere site )
   Ma tot lipesc, dezlipesc de multe lucruri in ultima perioada, unele mi-au fost un bine necesar, altele poate e mai bine sa stea deoparte, altele incerc sa mi le apropii cat de mult, dar oare acest "lipici" e sanatos sau trebuie personalizat? Cu gandul la asta, am descoperit si o banda adeziva care te poate lipi de niste clienti buni, numai sa o folosesti in scop bun. O poti personaliza, dupa bunul plac.
     
   
   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Scrisoare catre viata