Inamicii tenului meu

Cand suntem raciti bem ceai de menta cu lamaie si cu putin noroc scapam de ea.Ne simtim obositi,lipsiti de energie ne luam portia zilnica de vitamine si ne refacem organismul,suntem ca si scosi din cutie.Dar exista o problema,multi ar spune o mare problema care da batai de cap,in special tinerilor dar nu numai,persoanelor de toate varstele.O tratezi,iar ea se incapataneaza sa ramana pe tenul tau. Nu se da invinsa,asa cu una cu doua.Nici macar acra lamaie nu le mai sperie.Se tin bine pe pozitii,iar tu trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare si vointa,chiar cu una de fier.Daca ele,cosurile iti declara razboi,atunci razboi sa fie.Dar nu mi se pare a fi un razboi cinstit,eu aflandu-ma in inferioritate numerica:eu sunt una,iar ele o "armata" intreaga.Nu stiu daca le pot face singura fata.Totusi am sa incerc sa vad daca obtin un rezultat cel putin multumitor.Am reusit sa elimin unul,un inamic si inca unul....nu e mare lucru,dar e un inceput bun,zic eu.Sa vedem cum evolueaza lucrurile.Daca continui asa sunt sanse ca tenul meu sa fie curatat de cosuri,intr-un timp acceptabil.In sfarsit am sa le vin de hac inamicilor.Insa,dupa cum stiti aproape niciodata planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ,asa si-n cazul meu,am preevaluat situatia,iar rezultatele au fost cu mult sub asteptari.Asa ca bucuria mea nu a tinut prea mult.Era prea frumos ca sa fie adevarat:sa scap de cosuri, fara prea mult efort,intr-un timp asa de scurt.Cand ma uit in oglinda in locul cosului disparut aparuse mai multe decat erau initial.Off..nu...asta mai lipsea acum sa ma aleg si cu mai multe cosuri.Cand credeam ca voi privi in oglinda si voi putea spune:"Cine e cea mai frumoasa,eu sau Alba-ca-Zapada?" ,iar raspunsul sa fie:"Tu esti cea mai frumoasa!".Dar Albei-ca-Zapada ce i-a pasat,ea avea tenul perfect si parul ca abanosul,pe cand eu ma lupt cu inamicii tenului si e inutil.As fi dorit sa aflu secretul frumusetii ei,ca sa-l aplic si eu.Dar cum Alba-ca-Zapada e doar in basme,ma consolez singura, ca la un moment dat voi reusi sa le fac sa dispara din viata mea.S-au gast ele...sa-mi strice buna dispozitie.Acum mi-as dori cu un click sa sterg toate cosurile,dar fara sa-mi apara altele in loc.Imi amintesc ca exista la un moment dat ,pe net un astfel de joc,cred ca mai exista si acum,in care trebuia sa elimini intr-un minut cat mai multe cosuri.De ar fost asa de simplu.Asa nu merge,am nevoie de ajutoare,nu pot lupta de una singura,simt ca aceasta problema ma depaseste.Apelez la prietenii mei de la Farmec:
-Cu ce te putem ajuta?Ce problema(e) ai?
-Este una singura,da care fac cat zece la un loc!
-Asa de grav sa fie?
-Nu stiu in ce masura,dar aceasta persista de ceva timp si nu pot scapa de ea.Am incercat mai multe solutii,dar care n-au avut rezultatul scontat.Mai intai am crezut ca sunt cauzate de vreo intoleranta alimentara,dar nici pe departe sau ca va fi o perioada trecatoare,dar nu a fost asa.Din contra,m-am ales ca o invazie de cosuri de toata frumusetea.
Mda.Stiu cu ce problema te confrunti,dar stai linistita ca nu esti singura,mai sunt multi tineri in situatia ta.Problema ta se numeste tenul acneic denumita in sens general acneea.
-Da..si nu-mi place deloc.Mai ales ca weekend-ul viitor trebuie sa merg la petrecerea unei bune prietene si nu pot lipsi,i-am promis ca vin.
-Aha.te inteleg.
-Ai incercat Gama Gerovital Plant Stop Acnee pentru tratarea tenului acneic de la Farmec?
-Nu...nu am incercat pana acum.
-Iti recomand sa folosesti cu incredere aceste produse,iar dupa 4 saptamani vei observa efectele vizibile asupra tenului tau,iti spun ca vei scapa definitiv* de ele.
-Chiar functioneaza?Nu mai cred de mult in astfel de minuni de genul acesta.
-Doar incercand,te vei convinge!
-Multumesc Farmec pentru ajutor!
-Pentru putin!Doar de asta sunt prietenii,nu?
-Da,asa-i!

Dupa aprox. 4

Tenul meu era vizibil imbunatatit,cosurile erau mai reduse ca numar si mai putin proeminente.Insemna ca dupa o inca o perioada de tratament cu aceste produse,voi castiga in sfarsit lupta cu inamicii tenului meu.Insa nu e de ajuns,*acest tratament trebuie corelat cu o alimentatie sanatoasa, echilibrata si o igiena zilnica adecvata tipului de ten.
Atunci cand venise ziua petrecerii,nu scapasem definitiv de cosuri,ele tot mai existau,dar mai disparuse.Insa acest lucru nu m-a impiedicat sa merg la acea petrecere.Cu toate ca am avut perioade in care m-am confruntat cu astfel de probleme,chiar si in prezent ,cosurile nu au reprezentat vreodata pentru mine un complex, aasa incat sa ma faca sa nu mai ies din casa sau ceva de genul acesta.Le-am luat ca atare si lucrurile au evoluat normal.Consider ca orice persoana s-a confruntat macar o data in viata cu o asemenea problema,fie in perioada tineretii sau mai tarziu.De aceea aceste persoane nu trebuie judecate sau criticate pentru problema lor.Sunt si persoane sa le numim mai norocoase,care au fost ferite de cosuri,fie datorita unei bune mosteniri genetice in priviinta tenului sau au un ten normal care nu le creeaza probleme.



De cele mai multe ori se exagereaza,se depaseste masura.aici fac fac referire si la mediatizarea acestor probleme in cazul persoanelor publice.Doua dintre acestea,cel al Elenei de la Mandinga,respectiv Sore care "s-au bucurat" de ceva articole in ziare si media pe acest subiect.Sunt si ei oameni normali ,cu toate ca au acest statut.Ca orice om te confrunti cu aceasta problema e un lucru normal,precum spune si artista,care s-a saturat sa comenteze pe marginea acestui subiect.

"Sunt un om normal, am probleme si mi le asum. Acestea apar, dispar, in functie de organism", a declarat Elena Ionescu in cadrul emisiunii "Draga mea prietena" de la Kanal D. 

Nu trebuie sa lasi ca aceasta problema sa-ti influenteze viata mai mult decat trebuie.E adevarat ca imaginea si aspectul fizic sunt importante,dar e problema ta si tu stii cel mai bine cum sa o rezolvi,fara a-i privi si pe alti.

Iar de ratat nu am ratat niciun moment important din viata mea.Cosurile nu au reprezentat pentru mine un impediment asa de mare,incat sa ma faca sa renunt la viata sociala si la prieteni.Ma plac asa cum sunt!Iar daca ma simt bine in interior acest lucru se reflecta si la exterior.Aceasta ar fi concluzia!


Acest articol  a fost scris pentru Super Blog 2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.