Impecabil de perfect,prea perfect...

Principalele criterii dupa care m-as ghida in alegerea unui produs din gama Bosch En Rossso ar fi urmatoarele:
-economic(timp,energie,raport:calitate-pret);
-siguranta si protectia tesaturilor;
-facilitate in calcare si utilizare;
-eficienta;
-utilitate;
Astfel am ales unul dintre produsele din gama Bosch Edition Rosso,mai precis Fierul de calcat Bosch TDS373117P si l-am trecut prin filtrul acestor criterii.
*economic-tasta "eco":pana la 25% economie de energie si pana la 40 % economie de apa-rezultat eficient cu resurse minime.Imi place.
*siguranta si protectie-AntiShine program care ofera protectie speciala pentru tesaturi delicate si sistemul "Secure"-deconectarea automata pentru o siguranta sporita-astfel evit evenimentele neprevazute si neplacute.
*facilitate in calcare si utilizare-jet de abur puternic pana la 270 g si suport pentru fierul de calcat cu amplasare pe statia de caldura sau masa de lucru-in sfarsit voi scapa de
 o mare problema:cutele inestetice
*eficienta-i-Temp Advanced:ideala intre temperatura si aburi pentru toate tipurile de tesaturi.
*utilitate-timp de incalzire redus, indicator pentru "container de apa gol si"pregatit pentru abur"in plus detine compartiment mare pentru cabluri,astfel nu vor mai sta desirate prin casa,sa ma incurce.

Dupa cum puteti observa acest model corespunde criteriilor stabilite si poate fi una dintre optiunile ideale pentru acest tip de electrocasnice,in ceea ce ma priveste pe mine.
                                                        Fier de calcat Bosch TDS373117P, Sensix'x DS37, Putere 3100W, Capacitate 1.4 litri, Talpa CeraniumGlissée, Negru/Rosu [Edition Rosso]

Mai multe oferte din aceasta gama pe marketonline.ro

Perfect e un cuvant impropriu.Perfectiunea e un tipar,un model ideal,dar nu o certitudine a lucrurilor.Prin urmare,tinuta perfecta e ceva la care tindem,un punct la care dorim sa ajungem.Perfectiunea e o stare.E dificil sa atingem acea stare perfecta.Nici marile genii ale lumii nu s-au supus legilor la grad perfect.Insa,incercam sa ajungem acolo prin mijloace proprii sau prin "micile ajutoare" utile la casa omului,sa zic asa.Noi,oamenii nu suntem perfecti,deci nici lucrurile savarsite de noi nu au garantia perfectiunii.Astfel,pentru o obtine conceptul de "tinuta perfecta" chemam in ring pe "D-na masa de calcat",aceasta este urmat a indeaproape de sprijinul acesteia "D-nul intinde tot",care dupa parerea mea,duce cam tot greul operatiunii.Acesta trebuie sa intinda bine cutele,dar ce te faci ca unele se incapataneaza sa ramana pe pantalonii mei si ii cam vor da  batai de cap,fierului de calcat.

bosch
-Dar stai putin,intervine "d-nul intinde tot".Sa-ti aduc aminte...eu stiu... poate ai uitat.Eu sunt din noua generatie Bosch:"I 'm the boss,baby!",nu ca cele de pe vremea bunicii,care le-a trecut de mult vremea.Nu-mi fac eu probleme cu astfel de maruntisuri,le aburesc putin si nici nu zici ca au existat pe pantalonii tai.Ce zici:"Un fleac,le-am ciuruit aburit".Cum poti sa-mi subestimezi calitatile,inseamna ca nu ma cunosti indeajuns!
-Nu am vrut sa sune asa,dar daca consideri ca te-am lezat intr-un fel,imi cer scuze,dar ma gandeam ca e aproape imposibil sa scap de inesteticele cute ,asa de rapid.
-Nu-ti face griji!Nici macar nu m-am suparat!Nu esti, nici primul,nici ultimul care pune la indoiala calitatile mele.Asa ca te inteleg!
-Ok.Sa stii ca pentru un fier de calcat de talia ta,te-ai descurcat destul de bine.
-Aa...destul de ..bine..ah.Asa,zici..?
-Nu,chiar.De fapt,am vrut sa zic excelent,dar am vrut sa te sacai putin.
-Bla,bla,bla...neinteresant.
-Daca ce spun ,nu ti se pare interesant,atunci sa trecem la lucruri "mai interesante",ca de exemplu dunga la pantaloni.E destul de interesant,pentru tine,acum?
-Da.Se rezolva imediat!Doar sunt as la acest capitol.
-E randul meu sa zic:bla,bla..lauda de sine nu miroase a bine.
-Nu crezi ce-ti spun?Iti voi dovedi si de data aceasta,sa vad daca mai poti zice ceva atunci.Doar nu degeaba mi se spune:"D-nul intinde tot" care intinde dunga pe loc.In plus la capitolul precizie,nu ma intrece nimeni:merg la sigur,exact pe cuta.
-Sa fie o singura dunga,de sus pana jos.Sa n-arat ca o zebra dungata,mi-ar mai lipsi niste dungi albe ca sa fie imaginea completa,dar nu-i problema,cu putin clor obtinem niste dungi albe de toata frumusetea.Pana si zebra ar fi invidioasa pe dungile mele,daca m-ar vedea,dar eu nu vreau sa-i fac concurenta,o las pe ea sa fie "regina dungatelor".Deci,te avertizez!Ori faci treaba ,cum trebuie, pana la capat,ori stii,prea bine,unde ti-e locul.
-In loc sa- mi fii recunoscatoare,ca datorita mie,tinuta ta de birou arata impecabil,ingrijita,intr-un singur cuvant: perfecta,tu imi tii morala,de parca n-as sti prea bine care-mi sunt atributiile si pozitia in aceasta casa.
-Cu scuzele de rigoare,am asteptari mari de la tine si nu vreau sa ma dezamagesti!
-Inteleg ca vrei pefectiune,iar eu fac tot ce-mi in putiinta sa fii multumit de rezultat,dar nu sunt doar eu responsabil cu acest aspect si tu ai un aport in asta..da si tu..ce te uiti asa la mine!Vrei sa spui,ca nu-i asa?In plus,daca ceva nu e in regula cu tinuta ta,trebuie sa-i ceri socoteala si masinii de spalat si ajutoarelor ei de nadejde:detergentul si balsamul de rufe..a.uitam pe D-nul "Scoate pete"-agentul de inalbire.
-Aici ca vreau,ca nu vreau trebuie sa-ti dau dreptate.
-In sfarsit,cadem si noi de acord.Ma si mir,cum de-am reusit sa fim pe aceeasi lungime de unda dunga.
Simpla coincidenta,ce crezi.Hai,cu tine vorbesc pana dimineata si tot nu o duc la capat.Unele persoane mai si muncesc,nu ca altii(ironic)
-Ei....si ce zici de rezultat? 
-Mai mult decat satisfacator..m-ai convins..meriti un loc de cinste,alaturi de celelalte produse electrocasnice in aceasta casa. 
- Vai..dar ce onorat ma simt.
-Trebuie sa plec,vorbim cand ajung.Nu ma astepta,ca nu stiu cand vin.Dar mai  intai sa te scot din priza,sa nu te incingi prea tare.Si ca sa nu te plictisesti in lipsa mea,numara dungile de pe hainele din teanc,vezi ca sunt "cateva",iar cand ma intorc,sa-mi spui la ce numar ai ajuns : ))
-Cred ca ai mintea-n dungi,te-au zapacit de tot,de la ele te-ai molipsit...uneori prea multe dungi,strica!Vezi ca nu cumva sa transformi si cifrele-n dungi. 
In timp ce ma pregateam sa ies din casa,il aud pe "d-nul intinde tot",cum numara de zor dungile,ajunsese pe la 30: 
"30,31..33...36....of...dar multe mai sunt!"
Referitor la masura in care conteaza o haina ingrijita,curata si bine pastrata,exista o vorba:"haina il fac pe om",de genul "prima impresie conteaza".Consider ca nu e necesar sa fii imbracat in ultimul trend pentru a-ti defini tinuta perfecta.Important e ca tu sa te simti bine in hainele pe care le porti.De cele mai multe ori, o tinuta simpla poate deveni usor "vedeta serii" sau conceptul de "tinuta pefecta".Poti sa iesi in evidenta,sa fii remarcat si printr-o tinuta "casual" sau "smart-casual",mai actual,prin atitudinea cu care porti acele haine si printr-o tinuta impecabila din toate punctele de vedere.
Decat sa cheltui banii inutil pe alte articole vestimentare,deoarece cele vechi nu mai pot fi salvate,recuperate,fie ca albul initial,acum a devenit gri;fie ca niste pete nu se mai vor scoase de pe tesatura unei haine.Mai bine le mentii pe cele existente,pe cat se poate,acordand o mai mare importanta ingrijirii si curatarii lor periodice.Iar metode sunt,nu ne putem plange,dintre cele mai comune pana la cele specializate.


Voi,cum ati defini tinuta perfecta?La ce trucuri apelati pentru un aspect ingrijit si curat al hainelor?

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!