Elena lanseaza campania "Tag4Fun".

Elena lanseaza campania "Tag4Fun". 

V-am facut curiosi?Vreti sa aflati despre ce e vorba?

Elena nu mai este singura fotografiata in timpul concertelor. Artista a lansat pe pagina sa de Facebook,http://www.facebook.com/elenagheorgheoficial, campania "Tag4Fun", dedicata tuturor fanilor care vin la concertele sale. In timpul fiecarui concert pe care il sustine, Elena a decis sa faca si ea fotografii celor din public. Pozele sunt apoi uploadate intr-un album special pe pagina ei de Facebook denumit Tag4Fun, iar cei prezenti isi pot da "Tag".
"Ca artist, esti mereu in vizorul aparatului de fotografiat. De data aceasta, situatia va fi un pic altfel. Vreau ca fanii mei, cei care vin la concertele mele, sa devina ei subiectul principal. Asa ca, la fiecare cantare eu ii voi fotografia, iar ei se vor putea Tag-ui in pozele urcate pe Facebook. Va fi foarte distractiv. Am facut deja un experiment in timpul unui concert din Craiova, iar pozele au avut un super impact. Sute de fani si-au dat Tag, iar apoi au inceput sa vorbeasca despre concert. Cred ca se pot naste chiar si prietenii intre fani in felul asta ☺!", a declarat Elena.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.