Convorbiri literare din alte timpuri cu Eminescu


Cum ai zis că ești fată? Available.
Și mai cum? Active
Și mai ce? Nușhtiu de astea
Și mai când? Everytime, 24/7
Și mai unde? Everyewhere. Cum ar zice Dr. Veronica

KFC, Ţi s-a deschis apetitul sau balonul stomacal?
Te simți îmbalonat vino la KFC cu 'copilul tău' și simţi cum prinzi aripi. Vezi să nu-ți spargi maţele, așa că mănâncă responsabil. Ca să fii pui #pebune. KFC

Ce Media Forest? Media naturii sau a uni(versului)

Dacă Eminescu ar fi mâncat la KFC ar fi zis: Unde mi-e aripioara mea picanta....unde e mitul zburatorului.
Ce te legeni puiule? Nu mai aripi, iar acum scârţâi din balamale? Dar unde-s condimentele de pe 7 continente. Uite, iar niște norocoase...ce să faci dacă ne place gustul poeziei. Dar fără tine, nu se poate pentru că tu ești aroma și savoarea.

Scara 2, etajul 7. Credeam că acolo trebuie să cobor să văd Luceafărul coborând, că eu am tot urcat la bloc să le-a aprind o stea la geam. Dar tot Luna era mai luminoasă. Doar e cea mai frumoasă dintre stele, Luna, amanta mea. Dar ea, nici bine nu se uita, că ea și fugea. Eu îi ziceam, că e stea căzătoare sau nu, dar tot de a mea este.

Ce descoperi în versiunea modernă a poeziei " Regrete " a lui Eminescu? Apare aceeasi tematică : dorul de cineva și două detalii/ repere atemporală spațiul, timpul și lipsa lui. De asemenea, "regretele ascunse" în piesa cj același nume a lui Ami , DJ Project sau regăsite în piesa lui Roxen .

Nu știi tu sa fii bărbat pentru o fată și nu te învață nimeni, ba te învață Eminescu, chiar și cu argumente.

15.01. 2020=19....septembrie, ca atunci mă simt sau mă simțeam ca la 20 de ani. Eu mai știu...

Ce #jackpot câștigi cu Eminescu? Pierzi opera și nu-și câștigi manopera, decât daca-i aia norocoasă+ taxa adăugată. Asta știu si "The Motans", dar cui mai acordăm bursa, celui ce a tras cu urechea, cel care și a câștigat ascultătorii sau celui care doar și-a mai adăugat o diplomă de romantic în portofoliu?

Ne vedem noi

Unde își dădea M. Eminescu întâlnire în codru sau în pădure, ca acolo sună cel mai bine liniștea.

Si ce e val ca valul trece
Și-am învățat să-mi ţin inima la rece( Valul )
...deci cine a fost mai întâi: Lora sau Eminescu? Comentariu literar sau muzical?
De te-ndeamnă de te cheamă,
Tu rămâi la toate rece( dar unde-i flacăra iubirii?) A aprins-o/ stins-o cineva la Galaţi.I-a dat cineva niște stimulente...

Cum ar servi Eminescu, cartofii prăjiți la KFC? Rondele, pentru ca imi place rondul de seară. Așa se mai dau de a dura niște rime.

"Ce azi te urcă, mâine te coboară, ( Ca și Luceafarul, de altfel)
N-am învățat nimic din ultima greșeală"( păi, dacă s-a băgat vreun Van Gogh amator) și a desenat greșit tabloul Night cu alte coordonate?

Între două, nu te plouă, cum ar zice Eminescu. Mi-am deschis protecția, umbrela de la Avira și pot să- l decodific pe Eminescu în binar 0110110....

*poza de copertă aparține arhivei personale. 
*scuzați că n-am tag la toți, dar să nu primesc ban de la nenea algoritm. 

Comentarii

  1. Interesantă abordare! M-a surprins plăcut și mi-a adus cel puțin un zâmbet.
    Apropo, îl iubesc pe Eminescu. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Scrisoare catre viata