Sansa la fericire

 SANSA LA FERICIRE



Oare mai merit
O ultima sansa la FERICIRE,
Ma intreb:
Cu ce-am gresit
De-am strans in suflet
Doar TRISTETE si amagire.

In suflet am
Doar ploaie si vant,
Lacrimi reci adun,
In mana le strang,
NORII sa-i alung,
SOARE sa aduc,
Din nou,in viata mea.


O furtuna de sentimente
Intr-un suflet care nu mai stie
Ce simte.E pustiu,
Oare mai poate sa reziste
La asemenea trairi.

Ma simt o floare
Fara parfum,
Un cer fara soare.
Ma simt o pasare,
In al ei zbor,
Un curcubeu incolor.


Orice s-ar intampla,
Sufletul e imun
E ca un scut
A invatat sa spuna nu,
Sa nu cedeze primul.

In tonuri de gri,
Asa vad viata mea
Ma invalui in umbre,
Ma pierd printre nori,
Totul in jur e uni si monocrom.





Intr-un colt de suflet,
Am pastrat o farama de speranta,
Intr-o zi am sa pot zambi din nou
Am increderea:
De maine voi fi un alt om.

Ce insemna tristetea,
Nu voi am mai sti,
Cum e sa suferi,
Vor ramane niste amintiri.
Doar urmele ramase in suflet,
Ma vor dezgoli.


Acum vreau
sa eliberez un suflet,
Ce ani prizioner l-am tinut,
Sa-mi aduca fericirea,
Un sentiment mie necunoscut.




                                                         Autor: Diana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.