Mi s-a taiat cheful de munca. L-am regasit cu Gavag.ro!


Mi s-a taiat cheful de munca. Am zis ca gata, ca renunt, ca s-a terminat cu mine. Mi s-a taiat in enspe mii de bucati, una mai mare ca alta, nici macar egale ca dimensiuni. Am scos multe din mine, ca am crezut ca asta e cauza, ca nu mai dau randament, ca am adunat sau acumulat prea multe si m-am aglomerat sufleteste si fizic, dar cu uzura morala, ce facem? E si ea la loc de cinste. Macar efortul meu sa fie pe masura asteptarilor, dar cui? Simt ca lucrez pentru nimeni, un nimeni nu sunt, tot sunt cineva, care pricepe cate ceva ajuta la ceva, raspunde la ceva intreabari legate de orice, chiar si legate de mine, dar uneori raspunsurile sunt fortate sau intrebarile prea deschise si eu prea inchisa in mine, de zici ca am activat lacatul automat, ca si protectie. Dar tot gasesc eu, ceva deschis sa ma deschida si pe mine, poate un atelier de mesterit online sau ceva de genul, sau chiar o "unealtă" numa bună de deschis porṭi. 
    Eu ma lupt cu sufletul, altii cu căldura si cu betoanele, dar cineva tot trebuie să mentină un site deschis si pentru mine, sa mi clatesc ochii si poate chiar gasesc solutii la problemele mele si cheful meu de muncă. Poate nu am folosit ce trebuia, poate nu am ajuns unde trebuia cu nedumeririle mele, poate nu am accesat portalul care trebuia. Dar cateodata, totul in mintea ta, devine atat de vag, incat crezi ca cheia solutiilor devine gavag.ro, un magazin destinat nevoilor tale prezente si viitoare.
    As fura ultima samanta de gandire si as planta-o in gradina mea, sa am o viata plina de idei si concepte noi, de creativitate si rod bun. Dar mi s-a stricat patentul, si trebuie sa-l repar, sa vad unde, cred ca am gasit chiar si un inlocuitor bun pentru el la Gavag. Atat de multe, nu am avut niciodata, atat de putine nici atat, insa cred ca am gasit proportia optima. 
    Viata poate fi simplificata prin ustensilele si uneltele potrivite. Uneori, simt ca stau pe o pajiste si visez la lucruri noi, dar ceva imi taie cheful. Poate fi chiar masina de tuns gazon, dar e silentioasa si bine ca nu mi tulbura linistea. Doar vecinul mai face din astea, la ore nepotrivite. Eu respect programul de somn si de odihna.

   De la vise, pana la ati amenaja propriul spatiu de lucru sau studio virtual, nu mai e decat un pas sau mai multi, depinde cat de extins vrei sa fie. Eu deja mi-am luat ochelari VR, sa-mi proiectez visul, nu am uitat nici de ochelarii de protectie sau manusile cu care manipulez produsele, care imi vor asigura o viata sigura si mai sanatoasa.
    Am soarele in par si multe idei de pus in practică. Cred ca nu am toate tiglele pe casa, dar cred ca voi aduce soarele mai aproape de mine, ca de nori este. De la inaltime, lucrurile capata alte proportii, la fel si ideile mele. Am nevoie de ceva reflexii si cred ca mi-as oglindi foarte bine nevoile cu sistemele solare de la Gavag.ro. 
     Deci, cum spuneam nu-mi place aglomeratia in casa sau in gradina, deci sunt fan minimalist, numai că aceste utilaje, ustensile imi cam ocupa mult timp din viata sau din ani. Ce stil beton, ce cui ti-ai tras, ce capsa pusa aiurea etc. Deci, multe cuvinte si expresii pe metrul patrat. Eu ce sa fac cu ele, sa le iau ca atare sau sa le raspund cu ceva barait pe fundal, ca nici asta nu ma lasa. E parte din meseria mea: "Bâr, bâr". Dar cum niciodata gauritul nu vine la pachet singur, ci cu cateva pătanii de prin vecini adunate. Asa, ca le-am promis ca o sa schimb obiceiul, o sa caut cea mai silentioasa masina de gaurit, care provoaca putini decibeli si nu zgarie asa de mult pe creier.
    Pasesc pe terenul meu, de parca as pasi pe nori. Asa de fin, se simte iarba dupa tuns. Mai trebuie cateva ajustari si e gata pregatit de un nou proiect. Pana punem pe picioare proiectul, sa vedem incotro cu cheful nostru de muncă? L-am lasat se se odihneasca putin, sa viseze la caii verzi pe pereti, sa mai schimbe pareri cu unii, altii, dar se pare ca nu s-a obisnuit prea mult cu conditiile si ustensilele de lucru. Il ajutam putin sau cerem ajutor de la Gavag.ro, magazinul complet utilat pentru tine si casa ta.
   Scotocesc prin buzunare si dau de un creion putin neascutit, dar merge, sa-mi notez ce achizitii am in plan pentru reusita in a mi aduce cheful de munca, acasa. L-am trimis putin prin vacante, dar nu s-a intors cu ce i-am cerut decat cu preturi scumpe. I-am cerut si poze, mi-a trimis asa de multe cu uneltele la lucru, ca sa-l cred pe cuvant ca el munceste si in vacante. Eu ce sa cred, aruncati si pe voi, un ochi pe site.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Scrisoare catre viata