Experienta mea FoodPanda.ro

Va povestem intr-un articol anterior despre aplicatia FoodPanda, serviciu prin care poti comanda mancarea preferata la domiciliu usor ,simplu si convenient.In plus,zilnic te asteapta promotii si reduceri la restaurantele din zona ta.
In urma unei campanii realizate de FoodPanda.ro in colaborare cu Blogalinitiative.ro am intrat in posesia unui voucher online
de 50 Ron cu care am putut comanda ce mi-am dorit de la restaurantele/pizzariile din orasul meu,participante in proiect.


Nu mai putin de 280 de locatii te asteapta sa le treci pragul online.

Zilele trecute,am zis sa-mi valorific voucherul castigat si am plasat o comanda la Alo Pizza,desigur prin intermediul FoodPanda.ro.Tin sa mentionez ca a fost prima mea experienta cu un astfel de serviciu online.
Poate va intrebati de ce nu am apelat pana acum.Sa va spun sincer ori nu s-a ivit ocazia,ori nu am considerat necesar sau cel mai probabil nu aveam incredere in astfel de servicii,dar totusi FoodPanda.ro m-a convins de aceasta data.

Ce pasi am urmat?E foarte simplu:
Am intrat pe FoodPanda.ro.Mi-am facut cont.Am setat judetul si adresa,apoi din meniul disponibil al locatiei alese,am adaugat in cos "+" preparatele dorite in limita a 50 de Ron.Am introdus voucherul pentru a mi se oferi discount-ul aferent si comanda a fost finalizata.
In scurt timp,un reprezentant "FoodPanda" m-a instiintat telefonic asupra preluarii comenzii,urmat de un mesaj "Alo Pizza" conform caruia comanda mea urma a fi livrata in maxim 45 de minute.
.....
Calificativ
Promptitudine:⭐⭐⭐⭐⭐
Servire:⭐⭐⭐⭐
Mancare,raport cantitate/pret: ⭐⭐⭐


Comanda a ajuns mult mai repede decat ma asteptam. Am primit exact mancarea dorita.In cazul meu: o pizza Deliciosa si pui toscan + sos tzatziki.Mancarea buna, insa cantitatea in raportul cu pretul ,mi se pare cam putina,parerea mea.In rest nu am nimic de mentionat.
Voi ati utilizat pana acum FoodPanda? Daca da,atunci va invit sa ne spuneti cum a fost experienta voastra.


Autor:Diana





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.