E pe val,dar vrea hit international!Afla ce planuri are artista!


E pe val...

Este una dintre cele mai apreciate si de succes cantarete din Romania,anul trecut avand doua piese in topurile radiourilor de specialitate,ceea ce i-a adus multe concerte si aprecieri in randul fanilor,insa Elena Gheorghe are planuri marete pentru anul acesta.

Elena Gheorghe la Kiss FmDupa succesul avut cu piesele Ecou si Pana dimineata,artista pregateste o serie de surprize...muzicale fanilor sai.
Invitata in studioul Kiss Fm,la emisiunea lui Gainusa si Dezbracatu,Elena a facut cateva dezvaluiri despre planurile ei in ceea ce priveste cariera.

O noua piesa in curand,alta in toamna

Elena a spus ca va lansa doua piese,dintre care una va fi destinata publicului din Romania,iar cealalta va fi un single international.Elena a ales sa continue colaborarea prolifica cu LaurentiuDuta,el fiind compozitorul hiturilor artistei.In acest timp,Laurentiu se afla in Los Angeles pentru cateva sesiuni de compozitie cu alti autori.

Single international si album

Despre piesa internationala,Elena spune ca este o surpriza si pentru ea,dar tot aceasta afirma ca este o piesa frumoasa,cantata din suflet pentru cei care ii asculta muzica.Artista a ascultat o parte a piesei prin telefon,insa la intoarcerea lui Laurentiu din L.A va putea audia versiunea completa a melodiei.


"Noua piesa pe care o voi scoate va fi o surpriza chiar si pentru mine, pentru ca acum Laurentiu Duta este plecat in Los Angeles pentru muzica si se va intoarce si atunci o voi auzi de la cap la coada. Deocamdata am auzit-o prin telefon. stiu ca va o fi o piesa foarte frumoasa si va fi cantata din suflet pentru oamenii care imi asculta muzica si-mi sunt alaturi", a marturisit ea
De asemenea,Elena mai pregateste pentru fani, lansarea unei noi piese in toamna si a unui album.
"Avem un single pentru aici, un single pentru 'afara', in toamna inca un single pentru Romania", a spus ea, adaugand ca pregateste un album.
  Intrebare cheie
Gainusa a avut o curiozitate legata de o postare a Elenei pe o retea de socializare.Acesta i-a adresat artistei,urmatoarea intrebare:
"Tu ai voce. De ce vrei sa promovezi prin chestia asta, prin lenjerie?", a dojenit-o Mihai Gainusa.

La care raspunsul Elenei a fost:
"Pai, depinde despre ce sedinta foto e vorba. Ia, arata-mi-o si mie", a raspuns Elena, explicand ulterior ca este vorba de un promo pentru 'Ecou'. 

An nou,stil Brigitte Bradot


"Acum am facut o obsesie pentru berete pariziene. Mi-am cumparat cateva, adica un pic mai multe decat ar fi trebuit. Acum am vreo douasprezece. in ultima perioada am vazut eu cateva imagini din Franta, am vazut si un film, m-am uitat mai mult la Brigitte Bradot si am zis ca imi place stilul asta si ca as vrea sa-l abordez si eu".Interviul integral il gasiti aici:

 Atentie,se canta...live!

Elena nu putea parasi studioul Kiss Fm,fara sa ofere doua momente muzicale live,asa cum si-a obisnuit de fiecare data,fanii.
Artista a ales pentru primul moment ,sa dea putin timpul inapoi si ne-a facut sa ne fie ,din nou, dor de acei ochii caprui:

"De ochii tai caprui mi-e dor,ca de o zi de primavara"

                      

Iar ,pentru cea de-a doua piesa, i s-a alaturat si Glance pentru a canta Ecou,piesa nr. 1 in Top Audinte 2013,conform mediaforest.ro.


                    

Daca clipurile nu v-a convins,poate imaginile au surprins cel mai bine atmosfera din studioul Kiss Fm.S-a cantat live,iar emotia s-a simtit dincolo de ecran,iar prin asta am spus tot.



Pe pagina Kiss Fm Romania,Elena a primit un feedback pozitiv din partea fanilor si a ascultatorilor.

"Tu si cu Andra aveti voci deosebite.Ai o voce foarte sweet &hot esti cea mai tare felicitari,spune Catalina.O alta fana este de parere ca piesele cantate live transmit mult mai multa emotie:"A iesit super bine,cred ca a sunat mai bine live decat piesa originala,oricum sunt bune ambele,dar parca live s-a simtit mai multa emotie.:)
Sursa poze si text:Kiss Fm
Autor: Diana




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Scrisoare catre viata