Doina-un brand de traditie in familie

           
                   

De ce Doina..

 Poate ca doinea frumos,poate avea un farmec aparte sau era un amestec din cele doua,nu stiu.Cert e ca mama mea s-a "indragostit" de acest brand inca din tinerete,mai precis din vremea liceului.Cu ce a cucerit-o,care au fost atuurile ei,de a reusit sa-si pastreze in timp,un loc binemeritat pe masa cu cosmetice,in poseta mamei mele si de nelipsit in ritualul de ingrijire zilnica.
Sau mai bine spus cred ,sper sa nu ma insel,era singurul produs din vremea respectiva care isi merita banii,atat din punct de vedere al calitatii oferite cat si al pretului.

Timpul trece,Doina inca ramane...

Dupa atatia ani,inca si in ziua de astazi ,mama a ramas fidela acestui brand de traditie.Asa cum a fost special creat pentru a hidrata pielea  si s-a pastrat pana astazi,neschimbat,desigur cu imbunatatiri priviind compozitia si modul de prezentare,aparitia de noi sortimente cum ar fi:Doina Pure &Soft,Doina antistres si altele pe care le puteti descoperi,daca nu ati facut-o inca pe farmec.ro. Anii au trecut,insa mama mea si-a pastrat ca aliat al frumusetii si intretinerii zilnice acest brand.
Cu toate ca de a lungul anilor au mai aparut si alte produse de acest tip,aceasta si-a mentinut pozitia de lider,castigata in timp, privind alegerea cosmeticelor pentru ingrijire si hidratare.

Cu Doina esti in avantaj

Doina-lapte nutritiv vitaminizant,imbogatit cu vitaminele A si F ,era cam singurul produs care era destinat tuturor tipurilor de ten:de la cel uscat si tern la cealalta extrema ,cel mixt si gras.
Doina devenise deja un secret in momentul in care,erau colege ale mamaei mele care o intrebau:
-Fata,dar tu nu ai nici un cos,ai fata asa de curata si hidratata,cum reusesti?
-Eu am incercat, nu stiu cate remedii pana acum si nici un rezultat.
-Secretul e Doina,el are o mare contributie la asta.
-Hai ca asta-i buna!Doina are un secret cu acelasi nume:Doina.Cred ca de aceea functioneaza.Aveti multe in comun! Va ajutati reciproc.Pe de o parte,demachiantul Doina te ajuta sa-ti mentii tenul luminos si curat,lipsit de impuritati,iar tu il promovezi ca brand,doar purtati acelasi nume,nu?
-A..ce amuzanta esti!Dar eu chiar nu glumesc.Produsele brandului Doina sub egida Farmec ,ele sunt vinovate de acest succes.
-Si chiar vrei sa te cred..?
-Eu ti-am raspuns la intrebare.Crezi..nu crezi...te poti convinge numai daca le incerci.Apoi o sa-mi dai sau nu dreptate.
                                                                      poza personala


Doina-o vedeta la tine-n poseta

Suna bine,nu..?Ce zici,daca-ti spun ca si Doina are propria sa Doina.Da ,o melodie dedicata doar ei in colaborare cu KREM.
Cred ca v-am facut curiosi,vrei sa auziti cat de frumos doineste Doina cu a sa doina?

                                      crema-pastila-curat


                                   


DOINA - o vedetă în poşetă
DOINA - de top, dar nu secretă
DOINA – legendar, strămoşesc
DOINA - original, românesc!


Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.