Tinuta mea de ocazie inspirata de StarShiners

 
Se apropie, se apropie....iar eu nu sunt pregatita. Mereu se-ntampla sa las totul pe ultima suta de metri.
A mai ramas mai putin de 1 saptamana pana cand vom intoarce ultima fila din acest an , iar eu sunt intr-o mica-mare dilema. Cu ce sa ma imbrac in seara de Anul Nou. Am aruncat o privire la alegerile disponibile din dulap si  niciuna nu ma mai multumea, de parca nu tot eu le luasem. De regula, nu cumpar din instinct, doar asa sa zic ca am mai cumparat cate ceva. De putine ori, ma ia valul si arunc in cos , mai mult decat imi trebuie. Doar sa-mi placa asa de mult, incat sa ma gandesc toata ziua la acel lucru..dar niciodata sa nu spui niciodata.
Si cum sunt in cautarea unei tinute pentru seara dintre ani, de data aceasta am ales un site online pentru a face cumparaturile necesare. O noutate pentru mine, fiind pana acum adepta produselor cumparate din magazinele din oras. Am tot citit si vazut pareri despre acesta, dar am tot amanat decizia de a lansa o comanda. Nehotararea mea era legata de faptul ca imaginile nu ar corespunde realitatii si ca marimile nu ar coincide. Insa, dupa o cercetare mai atenta , citind zecile de pareri ale clientilor multumiti , m-am convins ca prezinta incredere.
Zis si facut. Am luat cu asalt site-ul si am navigat printre categoriile ce mi-au prezentat interes in alegerea tinutei ideale.Iata optiunile mele:
 
 

(1) Palton LaDonna Bloomy Colar Red
(3)Geanta Din Piele Naturala Fabulous Combination DarkBlue
(2) Rochie LaDonna Cleavage Roses Cream
(4) Sandale Mineli Boutique Special Black

Daca e Revelionul sau alta ocazie mai speciala, nu inseamna ca trebuie sa fii din cap pana-n picioare numai paiete si slipici, nu de alta , dar faci concurenta bradului de Craciun.E de ajuns, un accesoriu discret in nuante aurii sau argintii, o pereche de cercei, o curea, un colier sau un detaliu metalic al incaltamintei.
 
Tot sunt in trend ,in loc de accesoriile clasice am ales aceasta colectie de tatuaje metalice Magical Gold pentru o seara cu adevarat speciala.
 

Alegerea mea in materie de incaltaminte fiind aceasta pereche de sandale Mineli Boutique, care m-a cucerit pe loc. Ce-i drept, ma tem ca depasesc bugetul alocat... dar totusi nu pot renunta la ele.
Rochia pe care am ales- o se remarca prin simplitate, insa detaliile fac diferenta prin imprimeul floral din dantela si snurul negru pentru evidentierea taliei. E o culoare calda, linistitoare asa cum e si atmosfera sarbatorilor de iarna.
 

 
 
Chiar daca seara de Revelion va fi petrecuta intr-o locatie, pana acolo nu vreau sa tremur de frig.Daca gradele au alte planuri si scad cu mult sub limita bunului simt, din  categoria celor cu minus, am ales pentru a completa tinuta acest palton LaDonna , de culoare rosie, avand gulerul detasabil si insertii florale din dantela. In plus, e culoarea mea preferata, se si potriveste cu tematica de Craciun.
Un ultim accesoriu adaugat pe lista este geanta din pielea naturala pentru a arata "FABOLOUS" in acea seara. E eleganta, finuta , exact ce trebuie.
 

Si totusi as mai avea o optiune de rezerva in ceea ce priveste incaltamintea. Ma gandesc, ca nu pot rezista o noapte intreaga pe acele tocuri. Asa ca am nevoie de ceva , mult mai confortabil si am gasit aceasta pereche de adidasi Modern Fixture Brown pentru un look mai nonconformist.
 
 
In  plus,daca constat ca produsele nu coincid cu marimea aleasa ori am nemultumiri din alte considerente beneficiez de retur gratuit.
 
Cum vi se par alegerile mele?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.