Elena Gheorghe meniu cu peste crud timp de 7 zile

Elena Gheorghe (27 de ani) a fost invitată în Japonia pentru a susţine concerte în Tokyo şi în Osaka şi cu această ocazie a lansat un CD special pentru niponi, „Disco Romancing”. 

Turneul Elenei în Japonia a început la 20 noiembrie, iar solista a fost însoţită de managerul ei şi de doi reprezentanţi ai casei de discuri Cat Music. Printre concerte, invitaţii la posturi de radio şi de televiziune, Elena n-a avut foarte mult timp liber pentru a descoperi capitala niponă

„Din fericire, noi stăteam la etajul 15, iar hotelul avea o privelişte minunată, aşa că în fiecare seară şi dimineaţă, pentru câteva minute, mă puteam bucura de oraş. La capitolul mâncare, cântăreaţa a încercat toate combinaţiile de sushi. „Mie îmi place mâncarea japonezaă, aşa că am fost super încântată să pot experimenta lucruri noi. Am mers pe principiul nici o masă fără sushi",a povestit artista.

Cât a stat acolo, o săptămână, vedeta recunoaşte că a dus dorul familiei sale, dar s-a consolat cu ajutorul Internetului: „Pe Nicholas, băieţelul meu, îl vedeam în fiecare zi pe Facetime sau Tango. Asta m-a făcut să îl simt aproape, deşi ne despărţeau atâţia kilometri".
                      
                                                                                    surs:www.click.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.