Cui nu poate rezista Elena Gheorghe de Craciun?

Elena Gheorghe îşi va petrece Sărbătorile din acest an în familie

“Eu si sora mea pregatim salata de boeuf de Craciun inca de cand eram mici, asa ca asta a devenit deja o traditie. Eu mananc foarte rar carne de porc, dar de Craciun cel mai multi mi place sa mananc lebar, iar desertul preferat este o prajitura numita turte!”, a declarat solista.

Elena Gheorghe are chiar şi un ritual legat de a doua zi de Crăciun. 

“Pe 26 decembrie, am un ritual. Dimineata, imi place foarte mult sa ma uit la desene animate si sa beau cacao cu lapte. Acum il am si pe Nicholas alaturi, asa ca sentimentul e si mai frumos!”, a mai spus frumoasa cântăreaţă.

                                                                                      sursa:cancan.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.