S-a lansat 3 Sud Est -Tic tac! Asculta piesa+versuri!

  Tic-tac, timpul nu sta in loc

3 Sud Est au anuntat astazi pe pagina oficiala , lansarea noii piese:

"Tic Tac, Tic Tac. A sosit timpul sa lansam noul nostru single catre inimile voastre. Iubiti-va cat mai mult!"



 photo by Silviu Săndulescu ; locatie:Barbero
 graphics by Ada Bogoevici Soci
 styling: Razvan Sanda
 thanks to www.phoenicia-express.ro

Noul single 3 Sud Est-Tic Tac :
Play & share!

Fanii sunt asteptati pe 3SELiveNews (Noutati, concerte, evenimente etc..)

        

Versuri:

1.M-am tot gandit cum sa te impac (cum sa te impac)
Ce cadou sa-ti fac( ce cadou sa-ti fac)
De atatea ori,m-ai iertat.

2.Si nu inteleg,ce-am avut in cap
Mai bine era sa tac
Acum nu mai stiu,cum sa-ti fac pe plac.

R: Tic-tac,tic-tac, timpul nu sta in loc
Tic-tac,tic-tac ne da probe de foc
Tic-tac,tic-tac ,ce-as face eu,
n-ar face nimeni...nimeni

3.M-as duce pana la capatul lumii
As muta din loc,chiar si muntii
Si toate astea doar pentru tine
Sa-mi dai iubirea inapoi.

4.Am renuntat la tot si la toate
Ti-am dat inima, jumatate
Toate astea doar pentru tine
Sa-mi dai iubirea inapoi

5.Poate c-am gresit,poate c-am mintit
S-a intamplat de atatea ori
Iar m-am trezit dimineata in zori
Sa-ti cumpar flori
Sunt la usa,ma pui la incercare
N-am de gand sa plec,ca dragostea e mare.

6.Ani au trecut si toate s-au legat
Numai noi nu ne-am schimbat
Si azi mai incerc sa-ti fac pe plac.

R: Tic-tac,tic-tac, timpul nu sta in loc
Tic-tac,tic-tac ne da probe de foc
Tic-tac,tic-tac ,ce-as face eu,
n-ar face nimeni...nimeni.

3 X Sa-mi dai iubirea...
Sa-mi dai iubirea inapoi.

Repeat:3,4

Pareri? :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!