La Optica Shades mi-am gasit perechea! Tu?

La Optica Shades mi-am gasit perechea potrivita, e exact asa cum mi-am imaginat:chic, moderna si accesibila. Tu,dupa ce criterii iti alegi perechea...de ochelari de soare?


De fapt,cine e si cu ce se ocupa Optica Shades
Daca s-ar descrie in cateva cuvinte,ar spune: outlet ochelari de soare originali.

Dorinta de schimbare...
"A luat nastere din dorinta noastra de a schimba conceptul de „magazin de optica„, un concept care din pacate in tara noastra a degenerat foarte mult, in „bazar de optica„."


Garantia calitatii Ray Bean


Fiecare pereche de ochelari de soare Ray Ban  cumparata de pe OpticaShades.ro va fi insotita de un toc din piele Ray Bean, care il va feri de zgarieturi + un manual cu instructiuni de utilizare si intretinere +o laveta de curatare profesionala Ray Ban.
 Realizati din materiale de buna calitate si rezistente vor deveni accesoriul perfect in zilele insorite pentru cea/cel care ii poarta.


Si soarele-ti zambeste cu ochelari Ray Bean! Alege sa-i porti cu tine si te vei bucura de protectie pe parcursul intregii zile. Profita acum si descopera ofertele care topesc preturile cu pana la 50 %. O varietate de modele,te asteapta sa le descoperi in magazinul online
Ray Bean,calitatea italiana la preturi accesibile! Fie ca alegi ochelarii de soare polarizati , cu lentile geometrice sau pe cei in stil aviator ai parte de aceeasi experienta calitativa italiana.


Ray Bean Cats, Ray Bean Clubmaster, Ray Bean Carbon Fire, LiteForce se numara printre modelele comercializate de Optica Shades.



Chiar daca sunt purtatoare de ochelari,nu-mi refuz placerea de a purta si de soare,mai ales in zilele insorite de vara,atunci cand ochii sunt expusi cel mai mult razelor UV. Nu-l consider un impediment ,asa ca "Raise your glass ON!



Tu ti-a gasit perechea? Noua colectie 2015 ti-a pregatit noi modele pentru un look de vedeta.Lasa-te rasfatata de razele soarelui,bucurandu-te in acelasi timp de protectia la care ai visat.





Autor: Diana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.