Potential partener media Super Blog 2013

Cum m-as recomanda eu ca posibil partener media..In unele situatii cuvintele sunt de prisos,realizarile fiind cele care fac diferenta.Insa,eu cum nu ma pot lauda cu mari realizari in acest domeniu,aflandu-ma la inceput de drum,inca mic,poate neinitiat in tainele blogging-ului,voi apela la cuvinte pentru a ma descrie.

Cum mi-am descoperit pasiunea pentru blogging..

Nu stiu..pur si simplu..am simtit ca e momentul sa-mi fac cunoscute ideile,sa las si alte persoane sa ma descopere poate altfel decat ma stiau poate pana acum.Am simtit sa fac altceva..
Ma descriu ca fiind o persoana creativa,cu multa imaginatie,care reuseste sa spuna mai mult decat un punct sau o linie lasata de cerneala unui stilou pe o hartie.Imi place sa creez lucruri noi,originale,sa-mi aduc aportul creativ in diverse situatii.Nu-mi place sa fiu copia sau umbra a ceea ce au scris altii inaintea mea,doresc sa ma impun prin propriul meu stil,sa am propriile mele idei in abordarea unei teme sau subiect.
Mereu mi-au placut lucrurile realizate cu profesionalism,iar atunci cand totul e facut din placere,rezultatele sunt mai mult deact satisfacatoare.
Imi place sa cred ca pot depasi de fiecare data barierele imaginatiei,trecand usor dincolo,in partea abstracta a lucrurilor,in profunzimea lor,cu toate ca risc sa nu fiu inteleasa de toti,insa imi asum acest lucru.
Imi place competitia si ea a devenit mereu o provocare pentru mine.As fi incantata sa ma alatur acestei echipe minunate cu care am ocazia de a impartasi o pasiune comuna si anume:blogging-ul.Un punct in minus l-ar constitui faptul ca nu voi mai avea posibilitatea de a fi concurent in aceasta competitie,ci doar un simplu spectator,care supravegheaza bunul demers al lucrurilor.Un privitor,intr-o sala de spectacol,in care fiecare concurent isi prezinta propriul numar si asteapta sa fie evaluat si notat.Voi fi un fel de mentor pentru elevii sai,care ii va sprijini si ii va sustine pe parcursul competitiei.Acum voi fi eu cea care va privi de pe margine.Nu voi mai eu participant la creatie,nu voi mai fi eu cel care va simti emotia primei note(parca imi si amintesc cat de emotionata am fost atunci cand am primit prima nota la scoala,in clasa intai),cam asa a fost si acum,doar ca la un alt nivel,insa tot in categoria emotii se incadreaza.Iar nerabdarea cu care am asteptat urmatoarea nota,intrebandu-ma:"Oare de data aceasta am fost mai bun?Am reusit sa ma intrec pe mine insami?";insa cu toate acestea,voi sti ca am contribuit,ca potential partener media la desfasurarea  si promovarea acestei competitii de blogging creativ,care cred ca este o oportunitate de a-ti descoperi noi abilitati,noi talente care pana acum s-au aflat intr-un con de umbra,poate este momentul sa le faci cunoscute.Iar Super Spring Blog iti ofera aceasta ocazie.Participa si tu!

Cand am descoperit Spring Blog si ce m-a determinat sa fiu unul dintre concurentii acestui concurs

Cautam pe google concursuri blog.Am dat click pe un link ce apartinea unui site care se ocupa de promovarea concursurilor online.Una dintre postarile de pe acea pagina se referea la acest concurs:Super Spring Blog 2013.Mi-am zis sa aflu ce este cu acest Spring Blog 2013.Un link m-a directionat pe pagina de concurs:super-blog.eu.Dupa ce m-am documentat asupra ceea ce presupune competitia si in privinta conditiilor de participare,mi-am spus de ce nu..merita sa incerc...intre noi fie vorba,premiile oferite de sponsori imi cam faceau cu ochiul si nu cred ca am fost singura in situatia aceasta.Asa reuseam sa impletesc utilul cu placutul,anume:sansa de a castiga si ceva premii,fara prea mult efort,decat facand ceea ce-mi place.Asa ca..am trecut la scris.
A fost prima data,cand am participat la un concurs de blogging creativ,chiar nu stiam ca exista o competitie dedicata acestui domeniu.Participarea la acest concurs mi-a dat ocazia sa cunosc o echipa minunata,alaturi de Claudia Patrascu,oamenii care ne-au fost alaturi si ne-au oferit toate informatiile necesare pe parcursul desfasurarii competitiei.
Prin participarea la Spring Blog 2013 mi-am cunoscut potentialul creativ,chiar m-a provocat sa-mi depasesc limitele imaginatiei si creativitatii.Chiar si pentru mine a fost o surprindere sa constat ceea ce pot crea cu putina imaginatie,implicare si mai ales pasiune pentru scris in cadrul acestei competitii.
Sunt putin dezamagita ca a ajuns la final,chiar cand simteam ca sunt parte din el.Pot spune ca temele au fost pe placul meu,diversitatea lor m-a ajutat sa dau frau liber imaginatiei,lasand cuvintele sa curga in ritmul lor firesc.Stiu ca puteam sa dau mai mult din mine,insa sunt multumita de parcursul meu in aceasta competitie,fiind si pentru prima data.Poate un minus l-a constituit si lipsa de experienta in domeniu,eu practicand blogging-ul de aproximativ un an.

Multumesc echipei Super Spring Blog 2013 si sponsorilor concursului pentru aceasta experienta minunata.
Astept cu nerabdare urmatorea editiei Super Blog.


Acest articol a fost scris pentru Spring Blog 2013






Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!