Premii castigatori concurs Autograf (2)


Bine te-am regasit!
Ma scuzi ,ca am ramas restanta cu postul referitor la premiile castigatorilor de la concursul Autograf ,desfasurat pe Instagram.

Sponsorii care au facut posibil acest concurs ,carora doresc sa le multumesc.

*tricouri personalizate -Inkspired.ro
Pregateste-te de Craciun cu noua colectie , zeci de modele te asteapta pe site.Tu pe care il alegi?

*set tatuaje temporare - Precious

Iata castigatorii si premiile aferente:

Bianca:"Imi place f.mult tricoul pe care l-am primit in urma castigarii concursului cu Elena! Ma bucur ca l-am primit! O sa il port f des de acum incolo! Nota 10 cu felicitari! "


Concurs Elena Gheorghe Autograf
 
Emma:"Superb! Am primit la un concurs acest tricou si este uimitor! Materialul este bun,mesajul este frumos imprimat,iar croiala este perfecta! Imi place foarte mult acest tricou! "
 
 
 
Karina :"
 
 
 Alexia: "Sunt foarte rezistente si usor de aplicat! Sunt bune si folositoare. " 
Set tatuaje temporare "Fashion Mixt"
 
Tatuaje temporare Precious
 
 

 
 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.