Bose Romania, stiu ce vreau sa aud!

Pana acum, castile obisnuite nu au reusit sa ma multumeasca pe deplin, la majoritatea confruntandu-ma cu aceleasi probleme, care la un moment dat pot deveni chiar deranjante .
 

Confort si siguranta. Don't worry, Bose stay!

Oricum as fi pozitionat castile nu reuseau a sta locului, nici cat dadeam PLAY la piesa, daramite 3 min , de o ora nici nu mai vorbesc.  Parca se miscau si ele in ritmul muzicii si pentru mine. Cadeau pe rand, cand una, cand alta sau chiar ambele odata, fiind nevoita sa le aranjez , din minut in minut sau chiar in secunda urmatoare. Dar Bose s-a gandit la acest aspect si a proiectat vărfurile StayHear® din silicon ce asigură o potrivire perfectă, păstrând căștile la locul lor, în urechi.

Cere o demonstratie!

Uneori sunt ceva mai sceptica in privinta cumpararii unui produs sau altul.Sunt si cazuri cand merg pe principiul: " Vazut, placut, luat", fara a sta prea mult pe ganduri, dar acest lucru se intampla, doar atunci cand acel produs ma convinge intru-totul,fara a cere prea multe informatii suplimentare.
Ce bine daca totul ar fi asa de simplu, cel putin nu in cazul meu. O persoana nehotarata, care nu ia decizii de moment,ci prefera mai intai sa analizeze optiunile disponibile , fiind invadata de multitudinea de oferte existente pe piata.Astfel,mai mereu imi pun intrebarea:

"Cum stiu ca am ales produsul potrivit, care sa se plieze nevoilor mele si in acelasi timp sa se incadreze in bugetul stabilit?"

 Caut intotdeauna un raport bun calitate-pret, insa sunt dispusa sa platesc putin mai mult , daca calitatea primeaza.

In ultimul timp sunt in cautarea unor casti InEar pentru mobil,care sa-mi permita o auditie placuta a muzicii preferate ,cat si optiunea de a raspunde la apeluri.
Nu doresc vreun chilipir sau ceva de genul , mi-am invatat lectia din experientele trecute.
Asa ca am inceput a colinda site-urile de profil, in speranta ca voi gasi unele pe placul meu. "Black Friday" a trecut, dar poate tot mai prind ceva oferte , mai ales acum in prag de sarbatori. Astfel, mi-am zis ca e timpul sa trec la un alt nivel : al calitatii, al sunetului, al experientei muzicale , per ansamblu.Asa am descoperit Bose Romania. Initial, numele nu-mi spunea prea multe, dar m-am documentat si iata ce-am aflat:
"BOSE este unul dintre cele mai cunoscute branduri care produc echipamente de sunet din lume. Povestea lor începe în 1956, când Dr. Amar G. Bose, creatorul brandului a hotărât să facă o firmă de echipamente audio pentru care să conteze doar calitatea sunetului, nu câți wati sunt în spatele echipamentelor."

Am facut un tur al site-ului, iar prima impresie creata: Calitate si profesionalism. Cu o activitate de 15 ani in domeniu, Bose Romania se afla intr-o perfectionare continua a produselor sale. Am continuat cu vizitarea categoriilor si a produselor aferente acestora. Mi-a placut ce-am descoperit pana acum, ceea ce m-a determinat sa intru mai in detaliu. Am trecut in revista mai multe produse , dar m-am oprit asupra celui care mi-a prezentat interes: castile SoundTrue InEar Audio.Vad ca am avut dreptate, produsul dorit are un discount de 118 lei, in plus beneficiez si de transport gratuit.
Ca sa elimin orice urma de incertitudine in ceea ce priveste achizitionarea acestui produs, raspund invitatiei Bose Romania:  "Cere o demonstratie".  Daca stau si ma gandesc, putine sunt brandurile care ofera aceasta oportunitate clientilor sai. Testez, stiu ce cumpar. M-a convins, lansez comanda.Foarte simplu si eficient.
 
 
Design modern , compact
 
Designul acestor casti se potriveste perfect stilului meu. Usoare , disponibile in trei variante, dar preferatele mele raman tot cele rosii. Imi place faptul ca vin la pachet cu o geanta colorata pentru a le depozita si a le lua cu tine oriunde.

Music ON,  NO missed calls

Imi permit sa ascult muzica preferată fără să fiu deranjata de factorii peturbatori, de asemenea pot comuta cu ușurință între piese și apeluri telefonice fara a vedea pe ecran  "Missed call" .Unul dintre citatele mele preferate fiind: " When words fail, music speaks".

Portabilitate

Mai tot timpul sunt conectata la telefonul mobil si implicit la playlistul cu muzica preferata. Prin urmare, castile trebuie sa se adapteze activitatilor de zi cu zi, oriunde m-as afla.Aceasta caracteristica am gasit-o la castile Bose SoundTrue InEar Audio.
 
 

Muzica, nu zgomot.Experienta calitativa

Nu mai stiu cate perechi de casti am schimbat pana acum, dar au fost cateva. Unele nu s-au dovedit a fi prea rezistente, cu toate ca nu le supuneam la "eforturi supraomenesti" si au cedat. Altele , ramaneau doar intr-o "ureche" sau dupa cateva utilizari, sunetul devenea infundat si neclar. In plus deveneau precum instalatia de Craciun, nu mai reuseam sa le descurc mai deloc, iar cand reuseam calitatea sunetului avea de suferit.

Muzica ma inspira

Daca ar trebui sa raspund la intrebarea: "Ce inseamna muzica pentru tine?" as raspunde simplu: Muzica ma inspira, ma binedispune. Nu trece o zi , fara a pune o piesa pe repeat, fara a da play la radio sau a asculta inregistrarile de la concertele artistilor preferati. Exact ceea ce cautam: Tehnologia exclusivă Bose TriPort® conferă note joase naturale, sunet vocal și instrumental de o deosebită calitate.

Dupa cum se si poate observa, acest blog e cu si despre muzica, o parte din viata mea.
 
 
 
Sursa poze: Bose Romania
 


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...