Elena Gheorghe , aduce magia sarbatorilor acasa la noi!

Asa, cum ne-a obisnuit, in fiecare an, Elena Gheorghe aduce magia sarbatorilor in casele noastre , lansand in aceasta perioada doua piese , menite sa incalzeasca sufletele si sa ne aduca mai aproape de cei dragi.

....am gasit TOT ce conta in inima mea"

Dupa seria de piese tematice precum:" De Craciun" (Laurentiu Duta) , "O simpla melodie" si "Polul Nord" , artista colaboreaza si de data aceasta, cu Adi Cristescu pe partea de compozitie, pentru "Acasa la noi", o piesa inregistrata in studiourile Nani Recordz.




Elena a filmat si un clip visual , realizat de Rival Film( Florin Botea) care doreste a sublinia dorul de casa si atmosfera sarbatorilor petrecute in familie.

“E prima data cand m-am implicat direct in creatia versurilor unei piese pe care o interpretez. Impreuna cu Adi Cristescu si Nasty, am pus in #acasalanoi toate gandurile mele catre cei dragi, catre oamenii care imi sunt mereu alaturi si am impartasit tot ce simt la sfarsitul unui an plin de provocari si de incercari pentru noi toti; acasa e acolo unde ne este inima si, oricate cautari am face in lumea larga, stiu sigur ca raspunsurile si iubirea sunt mereu acasa, langa oamenii nostrii.”

La doar 4 zile de la lansarea primei piese, artista anunta o noua surpriza muzicala , de data aceasta alaturi de Bere Gratis , intitulata " Iarna ne-a surprins indragostiti" .



Acestia s-au aflat vineri dimineata , in studioul Magic Fm pentru a lansa piesa.


Live din studio
A video posted by elenagheorgheofficial (@elenagheorgheofficial) on

Care dintre cele doua va place mai mult:
" Acasa la noi" sau " Iarna ne-a surprins indragostiti" ?

Foto: Magic FM
Video: Cat Music






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...