Karla,prietena ta in pas cu moda

O cunosti ?E prietena ta in pas cu moda.Ultima data ,am fost la Karla sa-mi spuna care mai sunt tendintele si ce se mai poarta.
Si m-am gandit sa-ti prezint si tie,cateva dintre optiunile pe care mi le-a propus pentru primavara-vara acestui an. Chiar daca vremea nu e asa de prietenoasa cum ne-am dori,Karla vine cu solutii pentru orice situatie.Deci, nu-ti face griji, ia un pix si noteaza.

Primul subiect la care ne-am oprit a fost rochii Karla.ro.Mai ales ca acestea se numara printre preferatele noastre in acest

sezon si constituie un must-have in garderoba oricarei femei. Simple,sofisticate,asimetrice o reprezinta cu succes pe cea care o poarta.





Sa o cunoastem pe Estella,o rochie cu un croi deosebit , care se pliaza perfect pe orice tip de silueta, ascunde imperfectiunile , conferind in acelasi timp tinutei un aer elegant.
Are si un pret accesibil ,ca de altfel toate articolele Karla ,iar daca iti spun ca sunt produse si in Romania, nu ai sa mai crezi.Dar da,aici gasesti un raport calitate-pret foarte bun,care te va convinge sa revii,poate chiar sa recomanzi prietenelor. Alte variante disponibile: albastru , rosu/negru.Eu m-am oprit la rosu,fiind culoarea mea preferata.

Nici Mirabelle nu e mai prejos, chiar e sofisticata. Ceea ce o diferentiaza este faptul ca pune accent pe zona taliei,prin acel detaliu de cute.De asemenea,rochia se aseaza frumos pe silueta doamnelor/domnisoarelor , fiind confectionata din jerseu de cea mai buna calitate. Poti fi remarcata cu usurinta la un eveniment special, purtand aceasta rochie cu niste accesorii de efect aurii sau argintii.


In ton cu primavara
O bluza eleganta cu imprimeu floral ,realizata din voal va aduce o nota de prospetime si culoare tinutei tale.Asortata la un pantalon alb sau o fusta cu un croi simplu, pentru a pune in valoare articolul vestimentar,va completa perfect tinuta.

Pentru zilele mai racoroase de primavara, cand simti ca adierea vantului iti cam da fiori, acest cardigan devine un accesoriu de nelipsit pentru o iesire in oras ca fetele sau cu prietenii.Avand ca material jerseu din bumbac de cea mai buna calitate, te vei bucura de lejeritate in purtare ,iar pretul e unul mai mult decat avantajos.





Te pregatesti pentru un job office si nu stii ce tinuta sa alegi? Ce spui despre aceasta rochie cu aplicatii din dantela neagra, care se remarca prin simplitate ,dar totodata si prin eleganta. E doar una dintre optiunile pe care le propune Karla.



De asemenea , diverse modele de topuri si pantaloni te asteapta sa le descoperi in magazinul online.

 Karla.ro:
"Moda pe care ti-o poti permite!"

 Produs cu drag in Romania .Calitate la cele mai bune preturi.Ce ti-ai mai putea dori...
Tu ce ai pus pe lista,pentru primavara-vara acestui an?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.