Señor Loco ma intoarce la prima mea mare iubire(VIDEO)


Elena Gheorghe: "Señor Loco ma intoarce la prima mea mare iubire, muzica latino. E o poveste vizuala foarte colorata, plina de bucurie si de spectacol, e intrarea perfecta in vara, in perioada noptilor albe, a petrecerilor cu dans pana dimineata, a vacantelor"

Esti curios sa aflii cum arata Senor Loco? Apasa "Play" :





Elena Gheorghe pregateste o noua surpriza fanilor sai, Señor Loco, o piesa cu versuri in engleza si spaniola. Aceasta este un featuring cu artistul columbian Danny Mazo si se afla deja in promovare pe radiourile din Spania.
"Este noul meu single, se numeşte "Senior Loco", e o piesă de vară, este o piesă frumoasă, care îţi dă aşa bună dispoziţie, te pune pe dans, accesează butonul ăla dans, voie bună, energie. M-am întors la începuturile mele cu partea latino, pentru că eu aşa m-am lansat. Mă bucur că am colaborat cu Bogdan. E distractiv, dar e şi muncă. Cred că va fi gata în trei săptămâni, pentru că mai avem multe chestii de grafică de pus la punct. Nu noi, echipa noastră," a spus Elena Gheorghe, în exclusivitate pentru Antena Stars.
sursa:Elena Gheorghe

In curand, single-ul va fi lansat si-n Romania alaturi de un videoclip pentru care artista a pregatit si elemente de coregrafie alaturi de Bogdan Boanta .

"Nu tragem chiulu' nici azi!!!Pregatim ceva sexy si frumos:pppp"

Ne asteptam la un clip plin de pasiune, cum spun spanioli "con fuego" si "calliente".
Deja ,artista a adoptat " spanish style", atat in tinute,cat si ca accesorii.

"Olé!Si m-am apucat un chef de dans fix in scara blocului ;)))) Muzica te binedispune oriunde ai fi." 

Fanii Elenei sunt asteptati pe grupul:Elena Gheorghe si pe "O iubim pe Elena Gheorghe".

Hey,señor loco...soon

Autor:Diana





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.