Elena Gheorghe interviu Unika FM.Dezvaluiri in premiera pentru fanii spanioli!


 Elena Gheorghe s-a aflat pentru cateva zile in Spania pentru a-si promova single-ul Mamma Mia ,care s-a bucurat de un real succes acolo si nu numai. Artista a facut un tur al celor mai cunoscute radiouri din zona, de asemenea a acordat si cateva interviuri pentru reviste,televiziuni muzicale locale.
 In plus,Elena in tot acest timp s-a pregatit pentru filmarile editiei de Revelion de la Tele5, Madrid.Insa isi face timp sa-si tina fanii la curent cu fotografii inedite pe pagina sa.

 Elena s-a aflat in studioul Unika FM, unde a acordat un interviu in emisiunea lui Javi Sanchez.Ce intrebari a avut acesta la adresa Elenei puteti afla, ascultand acest interviu audio(romanian/spanish version) ,cu posibilitatea de download sau citindu-l in ceea ce urmeaza(transpunerea mea din format audio in format scris).



Elena,que tal?Buenos dias!
Bien! Y tu?
Aqui estamos.
Vamos empezar para hablar con Elena Gheorghe sobre el temazo Mamma Mia.
RO: Vom incepe sa vorbim cu Elena despre piesa Mamma Mia

1.Por que italianos?Que passo con les italianos?
Mamma Mia este compusa de un prieten bun de-al meu, Laurentiu Duta ,impreuna cu un compozitor din Germania si...de ce am ales un italian, de fapt de ce au ales ei un italian ,pentru ca italieni sunt niste iubiti...au o profesie de iubiti si de aceea fac bine si sa minta.Adica  profesional sunt iubiti si profesional sunt mincinosi.

2.Despre videoclipul Mamma Mia
Elena: Videoclipul a durat 24 de ore.A fost foarte funny pentru ca,e vorba de o poveste foarte incalcita,pe care ati vazut-o si voi.S-a vrut o nunta italiana,in stil italian si pe scurt a fost foarte funny la filmari.

3.Cat de dificil i-a fost Elenei sa interpreteze rolul din clipul "In Bucati"
Elena:In primul rand,vreau sa mentionez ca am luat cateva cursuri de actorie si ma ajuta foarte mult sa transmit starile pieselor pe care le cant si...ma bucur ca ti-a placut "In bucati".

4.Te vedem in toate show-urile ,clipurile dansand?Iti place sa dansezi? Povesteste-ne un pic.
Elena:Imi place sa dansez.Pentru fiecare videoclip exista o coregrafie si avem un coregraf care ma invata atat pe mine,cat si dansatoarele.Chiar am si o Scoala de dans care se numeste "Pasitos".Aceasta scoala de dans am facut-o,nu pentru ca mi-am dorit o afacere,ci pentru ca mi-am dorit sa le dau o alternativa copiilor care se uita foarte mult la televizor si folosesc cam des iphone-ul.

5.Despre succesul piesei Mamma Mia
Elena:Suntem pe locul 3 in Polonia,ea a fost licentiata in Franta si in Germania.In Spania a fost number 1.Va multumim cu aceasta ocazie,iar pe platforma digitala Syrius din S.U.A,am inteles ca este si acolo.Si bineinteles in Italia.

6.Experienta Eurovision
Elena:A fost o experienta frumoasa.A fost importanta,dar cel mai important eveniment,daca vrei sa-l numesti asa, din cariera mea muzicala,cu siguranta a fost piesa Disco Romancing,care a reusit sa deschida portile si pe partea internationala.

7 ."fabrica de hituri"
Elena:Cred ca avem piese,desi sunt dance,au un negativ dance,aduc ceva diferit ca si linie melodica.Ca si exemplu vezi :Mamma Mia si Disco Romancing.

8.Experienta cu Dr. Bellido(Amar tu Vida)
Elena:A fost o experienta frumoasa si mi-as dori tare mult sa mai fac o colaborare cu un artist de aici ,din Spania
*realizatorii emisiunii ii cer Elenei sa cante un fragment din piesa Mamma Mia.

9.Preferinta Elenei pentru limba spaniola
Elena:I love this language.It' s some very very nice.
* Elena spune ca intelege,dar nu vorbeste prea bine spaniola.

10.Cu ce artist al muzicii electronice ti-ar placea sa colaborezi?
Elena: David Guetta...yeah..I love David Guetta!

11.Dintre piesele pe care le canti,care sunt preferatele tale?
Elena: My favorite songs are Disco Romancing,Mamma Mia and Ecou.Ecou is one song in romanian language and is number 1 in Romania.

12. Ce pregateste Elena in viitorul apropiat

 Elena:Urmatorul proiect se va lansa in Spania,in aprilie si este o melodie care vi-o dedic .Se numeste "Senior Loco" si are foarte multe versuri in spaniola,asa ca sper sa fie pe placul vostru.

13.Incidente la concerte
Elena: Se intampla multe la concerte.Dar cel mai recent a fost cand mi s-a rupt fusta si mai important de atat e ca eram la un concert pentru Ziua Turciei unde se aflau foarte multi turci impreuna cu sotiile lor.Ei au fost...s-au prins ca s-a intamplat ceva,dar norocul meu a fost ca ea s-a desfacut fix la ultima piesa si am putut,daca vrei,aranja momentul ,in asa fel incat sa nu se vada.

14.Mesajul Elenei pentru fanii din Spania si ascultatorii Unika FM
Un beso ,un beso grande y fuerte para todo de mis fans,de aqui,de Spania y Unica  FM.Gracias,muchisimas gracias!
RO: Un pupic,un pupic mare si puternic pentru toti fani mei,de aici din Spania si Unika FM !Multumesc,multumesc foarte mult!
Sursa: ivoox ,Unika FM(www.unika.fm)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.