Bucle rebele pentru o vara de neuitat!

Eu si vara sunt pe val,tot e sezonul estival..eeh...o
Cu bucle rebele si...
Mi-s mandra tare de ele.

E vara,e soare,e plaja,e mare si nisip...dar n-ai uitat nimic?
Da,poate cate grade sunt in termometru:30 de grade...30 de grade.
Lasa gradele, sunt destule,dar chiar nu lipseste nimic...
Ba da...bine ca mi-ai amintit:lipsea rochia mea cea noua .Cum sa uit de ea,doar am cumparat-o special pentru aceasta vara,mai mult decat atat ,sunt sigura ca va fi vedeta serii.
A..nu v-am spus..am fost invitata la o petrecere la mare,ce va avea loc pe plaja ,iar aceasta rochie este perfecta:usor vaporoasa,in culori calde si pastelate,cu o nota de mister,iar eu "miss...miss lejer"
Dar cine stie,daca vremea va fi de partea mea sau voi sta sa ma intreb:"O fi soare,dar nu-l vad eu".Eei..dar nu-mi fac eu prea multe griji,chiar de se anunta nori care fulgera si tuna,sigur va exista cineva care se va gandi la asemenea detalii.
Coafura sa reziste si...buclele mele rebele,ca restul,dupa cum bine stiti vin de la sine,uneori,chiar de-a valma,precum valurile spre tarm.
Onduleurile lejere vor cadea in cascada pe umerii mei goi si vor completa tinuta aleasa pentru o seara de neuitat.
Si ..pentru o coafura reusita ai nevoie de un aliat pe masura,care sa confere stil si eleganta tinutei. 
"Aveam nevoie de el..dar nu stiam unde anume sa-l gasesc.Putea fi mai aproape decat credeam,poate chiar treceam pe langa el ,iar eu nici macar nu- l bagam in seama.Nu stiam ce anume il recomanda ca fiind cel mai bun dintre toti.Pana intr-o zi ..."
 L-am vazut..si mai erau multi ca el,dar nu  stiu cum si in ce fel,el se diferentia de restul,il avea pe "vino-incoa".Si daca pot spune asa ,a fost "love at the first sight",cum ar spune englezii,in traducere dragoste la prima vedere.
Ia sa vedem,la cine credeti ca ma refer?
Stie sa se faca placut,e util la casa omului,mai ales pentru doamne si domnisoare,se poarta stilat si elegant...deco fetelor vi- l prezint pe aliatul meu:ondulator profesional Turbo 16 mm TPB.ro


Nici o coafura nu e perfecta,fara aplicarea produselor de styling profesionale.Putin fixativ aici, inca putin aici si look-ul meu e gata sa reziste intreaga seara,daca nu cumva ,petrecerea tine pana dimineata.
Va mai vand un pont:
Pentru un par hidratat si ingrijit in profunzime va recomand gama de produse L'Oreal-adevaratii profesionisti.Gasiti solutii pentru orice problema a parului dvs.
In prezent, folosesc produse L'Oreal si sunt foarte multumita de ele.Incercati-le si veti observa diferenta!
Imi place sa lucrez cu profesionistii,iar el corespunde cerintelor mele.Mai ramane sa-l pun in aplicare,sa-i testez performantele.

Selfie look,ca tot e pe val.Iti dai seama...parul meu ondulat scaldat in razele soarelui si alintat de briza marii,va intoarce capete :))
Iar de selfie,nici nu mai zic,buclele mele rebele vor fi in prim plan.Deci,zambiti va rog si spuneti:"Selfie".Acesta mai bine ,s-ar numi curling selfie.
Dar gata...mai e putin timp pana la ora petrecerii,iar eu nu sunt gata?Mai arunc o privire pe ceas,minutele parca nu mai aveau rabdare,secundele pareau a se fugari unele pe altele.O alta privire pe fereastra...si ce sa vad vremea isi facuse pentru astazi alte planuri,fara sa ceara vreo parere .Mda..Pe ordinea de zi erau nori...bine zic,sa nu fiu eu,cea cu capu-n nori,sa uit vreun amanunt important,vant(dar ce vant il aduce pe aici) si ceva ploaie,dar stiti vorba aceea:dupa ploaie vine soare,asa ca inevitabil va fi bine...
Am fugit...
Urati-mi succes! Ne auzim curand...

Autor:Diana




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!