Elena... de neinlocuit in cel mai recent single

Dupa ce ne-am distrat pana dimineata,acum suntem invitati sa ne amintim acele momente de neinlocuit dintr-o poveste de iubire.



"De neinlocuit" se intituleaza cel mai nou single semnat Elena Gheorghe.Muzica si textul piesei apartin compozitorului Laurentiu Duta.

“Este un single care vorbeste despre melancolie si dor, despre iubiri in asteptare, despre acele perioade dintr-o poveste de iubire in care simti ca fara celalalt nu poti trai, nu ti-e teama sa recunosti ce simti cu-adevarat si stii ca iubirea voastra e de neinlocuit. E o piesa despre emotii profunde, cu o energie speciala si cred ca fanii mei isi vor regasi trairi sau experiente pe care cu totii le-am regasit, macar o data, in povestile noastre, in doi”,a declarat artista pentru urban.ro

 Se pare ca , mai nou ,artistii aleg sa-si promoveze noile piese ,prin intermediul unui lyric video,lucru ce l-a realizat si Elena,insa a dorit sa-l faca putin altfel.

Intr-un cadru primavaratec,pe un fundal cu flori de cires,purtand o rochie alba,simpla,vaporoasa semnata Rhea Costa,Elena este,de aceasta data ,o prezenta discreta,care se remarca prin feminitate si simplitate.

“Am filmat o zi, intr-o duminica superba de primavara, plina de flori si am lucrat cu aceeasi echipa care e alaturi de mine de ceva vreme: echipa Antz, consultantii mei de imagine, regizorul Dan Petcan, Andra Manea – make-up, Camelia Negrea-hairstyle si am purtat o rochie de poveste, o creatie Rhea Costa”, adauga Elena.
In acest lyric video,artista joaca un rol,interpreteaza fiecare vers ,transmitand in acelasi timp starea si emotia piesei,in care frumusetea naturii se impleteste pe acorduri ritmate,dar usor melancolice cu emotia reamintirii acelor momente de neinlocuit.

Pentru voi,care sunt acele momente de neinlocuit.Va regasiti in aceasta piesa? 

Surse:radardemedia.ro,cat music romania

Autor:Diana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!