CONCURS: "Coloreaza-ti viata cu ...emotii!"


Fie ca vorbim despre emotiile unui nou inceput,ale unei prime intalniri pana la emotiile care ne incearca in timpul examenelor sau atunci cand ni se pregateste o surpriza*,emotiile sub diversele lor forme isi fac simtita prezenta,in cele mai importante evenimente,momente din viata noastra.Apropo,am si eu o surpriza pregatita pentru voi.Dar nu,inca....va mai tin putin in suspans.
Emotii se intituleaza si cel mai nou single 3 Sud Est,care beneficiaza de putin timp si de un videoclip,in regia lui Sarbu Slava.
Despre clip,Laurentiu Duta declara:

"Este un clip de imagine care pune in valoare noua imagine 3 Sud Est alaturi de instrumentisti. Aceasta este si noua formula de scena 3SE"


      


Poate va intrebati ce legatura poate exista intre surpriza despre care v-am spus si emotii.Va spun ca au ceva in comun:in primul rand surprizele ne creeaza mereu emotii,iar eu nu vreau sa mai aman momentul,asa ca e timpul sa va dezvalui secretul.

Avem PREMII,adaugam EMOTII,iar rezultatul e PREMII CU EMOTII=CONCURS.

Ce spuneti?Va surade ideea?Dar stati putin,nu v-am spus ce puteti castiga.
 Prin intermediul acestui concurs mi-am propus sa premiez doi fani norocosi.Prin urmare,am de oferit doua premii,zic eu,atractive,insa voi lasa la aprecierea voastra acest lucru.Unul dintre ele,dupa cum v-ati dat seama e un tricou personalizat ,iar celalalt premiu consta intr-o cana termosensibila personalizata.Ambele vor fi imprimate cu poza 3 Sud Est.Eu am ales aceasta fotografie,deoarece marcheaza revenirea 3 SE cu "emotii".Insa,daca preferati,poate fi alta decat cea din imagine.


Concursul se va desfasura pe pagina:
www.facebook.com/groups/3SELiveNews
Durata concurs:2 saptamani
3 aprilie-18 aprilie 2014
Castigatorii vor fi alesi pe 19 aprilie pe random.org.
Ce trebuie sa faceti:
1.Like si share paginii Epersonalizari.ro
2.Share public paginii grupului 3SELiveNews.
3.Comentariu cu textul "particip" la postarea care concurs de pe grup.
*pentru o inscriere valida in concurs,trebuie urmati toti pasii!
Concurs cu premii reale!
Tricoul va fi alb,iar modelul si marimea vor fi alese in functie de castigator.Acesta va fi imprimat cu poza dorita prin sublimare.
Cana termosensibila este disponibila in mai multe culori.Initial,cana este inchisa la culoare,dar dupa ce se toarna lichid fierbinte,treptat pe cana va fi evidentiata poza respectiva.
Zic,sa dam start concursului!
Succes!Astept sa va inscrieti in numar cat mai mare!


Multumesc epersonalizari.ro si cadouri-personalizate.com pentru premiile oferite.

Concursul s-a incheiat! Multumesc tuturor pentru participare!

Fericitii castigatori sunt:

Bostaca Vlad-tricou persoanlizat cu poza 3 SE
Raluca-Mihaela Popovici-cana termosensibila personalizate cu poza 3 SE.




Autor:Diana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!