Killer Queen si al ei parfum fin

Killer Queen si-a supus pretendentii la 3 probe de foc pentru a vedea cine este cel mai vrednic si mai curajos tanar pentru a-fi ales.
Va spun de pe acum ca regina noastra este una rebela si nonconformista,greu ii intri in gratii,insa nu e nici imposibil.
Cele trei probe au fost enuntate astfel:
Proba 1-aducerea fructelor de padure de pe varful muntelui Berry
Proba 2-gasirea plantei denumite Celosia in aproprierea unui rau.Celosia poate fi culeasa doar la Luna Plina,dupa miezul noptii pentru ca doar atunci are superputeri.
Proba 3- gasirea esentei de praline-"esentele tari in sticlute mici se tin"- sticluta ce poate fi gasita in fantana cu ciocolata,in tinutul ce poarta acelasi nume.

Aceste 3 elemente au fost necesare pentru deblocarea parfumului din cubul de cristal.
Cine reusea sa aduca reginei toate ingredientele magice la timp, era vrednic de a-i fi ales.Termenul insa era unul limitat,pana in cea de a treia zi la apusul soarelui.Cine nu indeplinea aceste coonditii simultan era eliminat din cursa pentru castigarea inimii reginei.
Sceptrul reginei avea si el puteri magice,cu o singura miscare,aceia care nu multumeau pe aceasta,deveneau hrana pentru rechini,doar nu degeaba si a castigat renumele de Killer Queen.A bagat spaima in intreg tinutul,iar cei mai slabi care au dorit sa aspire la postul de pretendent s-au lasat pagubasi,cand au auzit aceste lucruri care se zvoneau prin imprejurimile palatului.Insa.cei mai puternici,mai curajosi si-au luat inima in dinti si s-au prezentat in fata altetei sale regina.
Petitori au fost multi care au dorit sa o cucereasca pe regina rebela,dar putini au fost cei care i-au intrat in gratii si cel mai important criteriu:indeplinirea cu succes a celor 3 probe de foc.Unii s-au pierdut incercand si nu s-au mai intors,altii au venit  cu ingredientele incomplete,iar parfumul nu putea fi deblocat.

La palat in apropierea reginei exista un spatiu special format din 3 compartimente in care trebuiau introduse cele 3 lucruri.Atunci cand era amplasat doar unul sau doar doua dintre acestea,aparea un mesaj pe ecranul cubului de cristal:Fail combination!


-Buna ziua,regina!Numele meu este Frederic si sunt dispus sa merg pana la capatul lumii,sa trec mari si oceane ,numai sa va castig inima.
-Bine ai venit tinere!Chiar ai face asta pentru mine?
-Da..si chiar mai mult de atat
-Ma bucur sa aud acest lucru,inseamna ca probele pe care le-am pregatit pentru tine vor fi floare la ureche.
-Nu ma indoiesc,regina mea,daca imi permiteti sa va spun asa.
-Deocamdata,sa vedem de esti in stare,prin fapte,nu prin cuvinte.Lasam familiaritatile pe mai tarziu.

Eu,sfatuitoarea reginei am avut sarcina de a-i inmana tanarului plicurile cu textul celor 3 probe:
-In aceste plicuri vei gasi enuntul fiecarei probe.Dupa cum vezi,acestea sunt numerotate de la 1 la 3.Nu cumva sa le deschizi in alta ordine decat cea indicata si vei deschide plicul urmator doar atunci cand ai indeplinit proba respectiva.
Succes si nu uita ne vedem in cea de a treia zi pana la apusul soarelui cu cele 3 ingrediente.
-Fiti fara grija regina.Voi indeplini cu succes cele 3 probe!
-Vom vedea...

Din nefericire,acest prim pretendent nu a reusit sa duca nici unul dintre cele 3 lucruri,regina primind vestea ca s-ar fi auzit ca un tanar incercand sa duca fructele de padure de pe varful muntelui si-ar fi gasit sfarsitul intr-o prapastie adanca.



Regina,vazand ca acest tanar s-a pierdut,aceasta a dat din nou de veste in tot tinutul ca isi cauta un ales vrednic si curajos.
Cel de-al doilea care si-a pus viata in joc pentru a o cuceri pe regina rebela a fost un tanar gradinar.Cu toate ca nu avea un rang social asa inalt si-a facut curaj si s-au dus sa se prezinte reginei.

-Bun gasit,regina!
-Bun venit!Ce ganduri te aduc pe aici,draga fecior?
-Munceam la gradina mea cu flori..si..a..era sa uit..acestea sunt pentru dvs.Le-am cules eu,personal.Stiu ca sunt florile dvs preferate.
-Asa este tinere!Iti multumesc si apreciez!Sa inteleg ca esti gradinar.
-Da,regina.Sa inteleg ca lista era deschisa doar pentru cei din lumea dvs?
I-am oferit ca raspuns:
Nu, tinere.Cerintele impuneau ca se cauta tanar vrednic si curajos pentru a fi alesul reginei,indiferent de statutul sau social.
-Dar de unde ai aflat ce flori imi plac?
-Eh..draga mea regina,vorbele circula si cum acest tinut nu este asa mare,a ajuns si la mine stirea ca sunteti in cautarea unui ales.Si mi-am zis,de ce sa nu incerc,nu oi fi eu vreun print,dar sunt descurcaret de felul meu.
-Iti multumesc ca ai venit!Acum sa vedem si cat de descurcaret esti!Presupun ca proba cu gasirea florii Celosia va fi o proba usoara pentru tine,fiind pe teren propriu,sa zic asa.Daca nu tu,sa cunosti cel  mai bine florile,atunci cine..
-Aveti dreptate.Pentru celelate doua probe ar trebui sa-mi fac eu griji.

Si asa s-a si intamplat,tanarul a reusit sa culeaga fructele,a luat si renumita floare de pe marginea raului Celos,denumit dupa floarea insasi.Insa la ce a de a treia proba s-a rupt filmul.Se pare ca pralinele nu prea au fost pe placul tanarului nostru ori esenta de praline a fost cam tare si n-a putut rezista,a fost prea puternica pentru el.

Eu,fiind sfatuitoarea reginei,receptionam ultimele noutati si le transmiteam reginei.
-Ce se mai aude de tanarul gradinar?m-a intrebat regina.
-Regina,cu parere de rau iti spun ca acesta s-a "inecat" la mal,la ultima proba.Taria esentei de praline l-a ametit cam tare si s-a scufundat.

                          
Deja doi pretendenti si nici unul nu a reusit sa aduce cele trei ingrediente.Incep deja sa-mi pierd speranta ca imi voi gasi un ales daca continui in ritmul acesta.Simt ca inebunesc.
Chiar nu exista un tanar cu adevarat vrednic in intreg tinutul acesta,au plecat toti.
Cand regina credea ca nimeni nu va reusi sa duca la bun sfarsit toate probele,iar ea va ramane fara ales,iar cei din tinutul apropiat o vor numi fata batrana,un tanar intrase si s-a prezentat in fata reginei.
La fel,s-au facut prezentarile,Numele celui de-al treilea tanar era Alonso.Si acesta i-a promis reginei ca se va intoarce curand cu cele 3 ingrediente.
Orele treceau si se apropia ziua in care trebuia sa soseasca tanarul la palat.
Regina cand l-a vavut pe tanar,intrand pe poarta cu cele trei lucruri cerute,i s-a luminat pe loc chipul si nu-i venea sa creada ochilor.In sfarsit cineva reusise...in sfarsit parfumul avea sa fie deblocat..in sfarsit va avea un ales..

Regina il invita pe tanar sa aseze ingredientele in spatiul corespunzator fiecaruia.Acesta face prima incercare.Fructele de padure sunt plasate,a urmat planta Celosia si nu in cele din urma esenta de praline.
Toata lumea prezenta astepta..era nerabdatoare sa se produca evenimentul..Dar..nimic..Cubul de cristal ramanea intact,nici o miscare.Regina  parca amutise,nu mai scotea nci un cuvant,avea privirea atintita pe parfumul Killer Queen.
Dar,poate a omis un lucru important,da asta trebuie sa fie!

*Important de stiut!
Ordinea asezarii celor 3 ingrediente era esentiala.Alesii trebuiau sa ghiceasca intr-un fel combinatia corecta.Acestia aveau dreptul la maxim 3 incercari.Dupa ce acestea erau epuizate,parfumul se autodistrugea,iar regina intra sub incidenta unui blestem prin care timp de 7 ani va ramane trista si singura.

Acest tanar epuizase deja 2 sanse,ii mai ramasese una singura.Pe chipul reginei se putea citi ingrijoarea ,nici nu se putea gandi la consecinte.
Eu,fiind sfatuitoarea reginei,incercam sa o consolez:
-Draga mea regina,nu te gandi la ce e mai rau,gandesti pozitiv.Sunt aproape sigura ca va reusi!
-Multumesc pentru aceste cuvinte!Dar nu prea ma ajuta in aceasta situatie!Nici nu ma pot gandi la ce va fi,daca nu...

Stiind ca i-a mai ramas o singura carte de jucat,iar aceasta trebuia sa fie neparat castigatoare,tanarul a cerut o foaie de hartie-pergament si o pana inmuiata in cerneala.
Regina a ramas surprinsa,la fel si eu(sfatuitoarea ei).
"Ce avea a face cu acestea,cand timpul pana la apususul soarelui se scurgea necontenit.(imi soptea regina,fara ca acesta sa poata auzi ce vorbim).In loc sa se gandeasca la combinatia corecta,el ce face: se apuca de scris sau de desenat. 
Regina nu a mai rezistat si a intervenit: 
-Dar tinere ce vei face cu ele?
-Doar aduceti-mi ce v-am cerut alteta,pana nu e prea tarziu.Nu e timp de intrebari acum.

Regina da ordin slujnicilor:

-Ati auzit ce a spus tanarul,aduceti-i ce a cerut, cat mai repede cu putinta!
-Am inteles,reginaLe vom aduce de indata.

Nici nu trecuse 5 minute,iar unul dintre sfestnici a pus la dispozitia tanarului un pergament si un instrument de scris.
Acesta a intins foaia pe jos si a inceput a face niste calcule kilometrice,ca nici nu stiai de unde incep si unde se termina,scheme numai de el stiute,probabilitati-o matematica gen Einstein.Te uitai si nu puteai descifra nimic.Ca era scris in chineza sau cu literele alfabetului Morse era totuna.Insa el scria pe limba lui,una neinteleasa de toti.Nu zici ca o fi vreun academician,as in stiintele exacte...

Vreo cateva minute,tanarul a stat aplecat asupra pergamentului sau,nescotand nici un cuvant sau gest.Pentru regina linistea aceasta era una apasatoare:aceasta in sinea ei spunea:"De ce tace si nu spune nimic,ce vrea sa demonstreze?"

Dupa alte clipe de tacere,simt nevoia,ca sfatuitoare de incredere a reginei sa intervin:

-Cavalere,ai aflat sau nu care este combinatia care sa poate debloca parfumul.Ca sa stim,sa nu mai pierdem timpul cu tine,regina are lucruri mult mai importante de facut.In plus afara sunt alti tineri dornici ca tine sa-si incerce norocul.
-Stiu ca timpul dvs este foarte pretios,alteta,dar va rog sa-mi mai acordati putin timp.
Regian adauga:
-Putin?Aproape timpul tau a expirat..mai crezi ca pe ultima suta de metri mai poti face ceva?
Tanarul nu a spus nimic,ci si-a vazut de calculele sale pret de cateva minute.
Intr-un final spune:
-Si.. cred ca am gasit..daca sunt 3 obiecte si tot 3 posibile locuri.Ar insemna 3*3=9  combinatii posibile,daca scadem cele doua combinatii nereusite pana cum,ar ramane un total de 7 posibilitati-un numar nefast.Totusi,daca apelam la un rationament logic,asta si cu asta de jos se reduc,pe cealalta o aducem aici,dupa aceea scadem din ea ce a ramas,apoi inmultim cu numarul de probabilitati si ar trebui sa obtinem combinatia corecta.Da.. am gasit.Sper sa fie asta!
-Tinere,dar de unde atatea rationamente si scheme de calcul?Esti cumva vreo ruda indepartata de a lui Einstein?intreava nedumerita regina.
-Din cate stiu eu,nu..dar m-ar onora acest lucru.Am deprins aceste tehnici de la bunicul meu,un profesor de elita in ale matematicii.Pura stiinta,nu gluma!,raspunde tanarul.
-Sa lasam povestile pe mai tarziu,suntem pe ultima suta de metri,nu mai putem pierde timpul,adauga regina.
-Asa e regina..sa trecem la lucrurile care sunt cu adevarat importante,doar de asta ma aflu aici,vreau sa va castig inima,dar nu prin vorbe frumoase,siropoase,cum ar face multi.Eu vreau sa va demonstrez prin fapte ca sunt vrednic a fi alesul.

Feciorul, emotionat plaseaza rand pe rand cele 3 lucruri conform schemei de pe hartie.Regina era vizibil mai emotionata decat acesta.Asteptarea era grea,tensiunea se citea pe chipurile acestora.Era momentul decisiv.Totul sau nimic!
Deznodamantul avea sa fie aflat in scurt timp.

In clipa in care cel de al treilea obiect a fost pus in spatiul corespunzator,toti cei prezentii asteptau sa aiba loc momentul:deblocarea parfumului,dar acesta se cam lasa asteptat.Nu se producea miracolul!
Dar dupa cateva momente ce sa vezi:o lumina puternica a invaluit cubul de cristal si incet acesta a inceput sa se deschida,iar parfumul a fost deblocat.Entuziasmul si fericirea au cuprins-o pe regina care l-a imbratisat si i-a spus urmatoarele cuvinte:

-Tinere,esti salvarea mea!Daca nu ai fi fost tu,acum as fi fost sub blestem timp de 7 ani,iar parfumul ar fi fost distrus.Dar sa nu ne mai gandim,la ce ar fi putut fi.Acum avem viitorul in fata.Asa cum am promis,pentru ca eu imi tin promisiunile facute,vei deveni alesul inimii mele-regele meu!
-Nici nu stiu cum sa reactionez!Am ramas fara cuvinte.eu,un biet gradinar,sa devin rege.Nici nu visam la asa ceva!

Astfel regina s-a casatorit cu tanarul gradinar si au trait fericiti pana la adanci batraneti,ca in povesti.Iar parfumul Killer Queen era cel care de fiecare data il seducea pe acesta.De fiecare data cand priveau parfumul isi reaminteau intreaga poveste care i-a adus impreuna.

Fin!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!