Elena Gheorghe pregatita pentru o vara HOT

Elena Gheorghe pregatita pentru o vara HOT in noul numar al revistei "Ce se intampla doctore"



Artista a realizat cu putin timp in urma un pictorial sexi in costum de baie,in care se lasa mangaiata de razele soarelui pe o plaja la mare.
In revista veti gasi o serie de fotografii,una mai frumoasa ca alta,ca nu stii la care sa privesti mai intai,pentru ca esti fermecat de frumusetea si naturaletea Elenei.
Gasiti mai jos una dintre pozele realizate la sedinta foto.Restul pozelor va invit sa le descoperiti voi in noul numar din august al revistei "Ce se intampla doctore",disponibil deja pe piata.
Iar daca va puteti distrage atentia de la pozele cu Elena,va invit sa cititi si interviul acordat de aceasta despre secrete de frumusete si trucurile la care apeleaza artista pentru a arata impecabil.
Daca v-am facut curiosi,nu ezitati sa mergeti sa va cumparati revista de la cel mai apropiat magazin.

Am atasat si coperta revistei in caz ca nu va este cunoscuta,dar sunt sigura,dintr-o singura privire la chiosc o veti gasi.

Pentru a nu va tine total in suspans,iata aici un preview al interviului acordat de Elena:


“Aş vrea să pot spune precum cele mai norocoase: “Am un metabolism perfect”, dar aş minţi. Am nevoie de disciplină, de sport, de alimentaţie sănătoasă, de rigoare ca să nu iau în greutate şi să-mi menţin kilogramele la care mă simt cel mai bine.
Dansez mult, fac şi antrenamente la sală, şedinţe de masaj, mănânc sănătos (mă las inspirată de Nicholas, care “papă buuun”) şi îmi celebrez feminitatea cu bucurie şi mândrie. Toate suntem superbe atunci când ne simţim bine, sănătoase şi pline de viaţă, nu?” a declarat cântăreaţa în numărul de august al celei mai citite reviste de sănătate şi fumuseţe din România"
*continuarea articolului o gasiti pe:csid.ro si in paginile revistei "Ce se intampla doctore"

sursa poze:csid.ro



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!