Rezisti?Ai vacanta fara limite cu Orange!


Uiti de check in pe Facebook,daca nu ai acces la internet,acum te-ai multumi si cu cea mai mica viteza posibila doar sa te vezi online.Cum vor mai afla prietenii tai prin ce cluburi te mai distrezi, care este ultima fita in materie de vacante sau unde pot gasi cele mai bune restaurante...vor lua o mica pauza de la asta,dar tu cum vrei sa-i tii la curent cu tot,nici macar in vacante nu faci exceptie de la regula; faci tot ce e posibil si imposibil,omenesc si supraomenesc sa ai o conexiune la net,fie ea si wi-fi ,o cauti si in gaura de sarpe daca e nevoie,in nisipul fierbinte de pe vreo insula exotica sau la inaltime pe varful unui munte,doar sa te stii conectat la noutati din viata sociala si aplicatii utile.
Cand imparti cele mai frumoase,inedite,funny momente cu prietenii lucrurile parca incep sa se schimbe de la primul like primit de la un prieten drag,la un comment primit de la familie.Chiar daca fizic nu se afla langa tine din varii motive,ii simti mai aproape,se bucura impreuna cu tine in acele clipe,poate unice din viata ta.Distantele devin insesizabile,se formeaza o punte imaginara intre cele doua tari.Se poate ca pur si simplu acel emoticon sa-ti faca ziua mai frumoasa,sa-ti redea un zambet.Internetul prin roaming ne aduce mai aproape de cei dragi.
Stiu ca sunt persoane care doresc ca in timpul vacantei sa stea departe de viata sociala,sa se simta pentru cateva zile rupte de cotidian,sa fie doar ele cu propriile ganduri,nimic sa nu le peturbe linistea:adio alarma ceasului dimineata,adio telefoane si sms-uri ,adio hartii si teancuri de dosare uitate pe birou.Cine ma cauta:"Dupa beep lasati mesaj :))"
Dar stau si ma intreb cate dintre aceste persoane reusesc asta.E drept tentatia e mare,sa fugi sa dai un sign in pe facebook,sa iei pulsul noutatilor,rezisti cel mult 2 zile,dar un impatimit al netului ar spune:Cum fara facebook o saptamana?cateva ore si mi se pare mult,darmite 7 zile,la un calcul simplu:24 h*7=168h in care 0 like-uri la poze,0 share-uri si nici macar un comment.Zau asa..nu e posibil.Mda trebuie sa iau masuri in aceasta privinta.As avea 2 optiuni:prima sa pun netul in bagaj si sa-l trec peste granita..dar e o mica problema:d-nul meu net nu are pasaport si nici nu are de gand sa-si faca prea curand ca este ocupat cu treburi prin tara.Daca-i asa nu pot sa-l deranjez pentru un lucru neimportant ca vacanta mea.Uff trebuie sa gasesc altceva.dar ce..hai Diana gandeste....trebuie sa-ti vina tie vreo idee sclipitoare.Dupa 3 minute.Stiu..cum de  nu m-am gandit de la inceput.
Cea mai noua optiune de roaming de la Orange:Go Europe.Ai totul la pachet:vorbesti in roaming si esti taxat doar la primul minut,trimiti sms-uri prietenilor si stai pe net fara restrictii si cheltuieli suplimentare la buget. Te bucuri de aceleasi tarife din retea la doar 1 euro/ zi,astfel:
    0,15 euro/minut pentru apelurile iniţiate;
    0,062 euro/SMS trimis;
    0,28 euro/MB pentru traficul de internet;
De stiut:Aceasta aplicatie este destinata doar abonatilor Orange si este disponibila in tarile din Uniunea Europeana.Vezi lista completa aici.
Go Europe e exact ce ai nevoie!
In plus ca sa tii costurile sub control ai la dispozitie GRATUIT aplicatia Orange Travel pe care o poti downloada pentru Android sau BlackBerry.
Bun.Acum ca am rezolvat cu roamingul,se poate da oficial startul la vacanta .Bilete avem, rezervarea am facut-o din timp...ca de erau reduceri si nu ar strica ceva bani in plus pentru suveniruri si timp liber,bagajele sunt pregatite,iar pasaportul e la loc sigur,deci:
Sunt gata sa spun:"Bonjour,France!"
Va invit in calatoria mea imaginara pe teritoriul parizian,sa ne delectam cu privelistile din Provence,sa savuram preparate din bucataria frantuzeasca,sa ne plimbam pe minunatul bulevard Champs-Elysee si sa surprindem in fotografii cele mai frumoase momente.
Urmariti pagina mea de facebook si veti vedea imagini live din inima Parisului si nu numai.
In timp ce ma aflam la aeroport,nu puteam sa nu-mi actualizez statusul de pe Facebook:
Dupa cateva ore de zbor ma vad in Franta tara in care am visat sa calatoresc.Iata-ma aici.Acum trebuie sa ajung la hotelul la care am facut rezervarea.Dar cum…vad in fata mea niste strazi interminabile care o iau la stanga,la dreapta,inainte..Un lucru stiu sigur sunt la aeroportul Paris Charles de Gaulle ,dar de aici ca sa ajung la hotel am impresia ca trebuie sa strabat un intreg labrint.Sunt confuz!
"Je suis desoriente!" cum ar spune francezii.
Sa intreb un localnic nu stiu cat de amabil va fi sa ma ajute,asa ca apelez la micul meu prieten netul si dau un search pe Google Maps.Iau ca punct de reper strada pe care ma aflu si caut locatia hotelului:
"ZONE D'ACTIVITIES DU PARC DE ROISSY,ALLEE DES VIDROORS 95700 ROISSY EN FRANCE"
Observ ca hotelul se afla mai aproape decat credeam,chiar vizavi de aeroportul Paris "Charles De Gaulle" Que bon!Voila!
Acum ca m-am cazat,am liber la vizitat si cumparat suveniruri.Dar inainte de a pleca sa fac un tur al orasului trebuie sa vad cum se prezinta vremea in Paris.Noroc ca pot accesa aplicatia AccuWeather care iti ofera informatii actualizate despre vreme,ai nevoie doar de o conexiune buna la net.
Dupa cum puteti vedea astazi se anunta 33 de grade in termometre cu soare zambitor si prietenos.
Cuvantul zilei:LEJER .
Primul obiectiv pe care mi-am propus sa-l vizitez este desigur turnul Eiffel.Daca pana acum l-am vazut si admirat doar poze sau pliante,acum turnul Eiffel se desfasoara in fata mea in marime naturala,maret,impozant si de o frumusete aparte.
Pot spune ca traiesc visul francez:
Je vis le reve francais!
Daca tot am ajuns aici trebuie sa surprind acest moment,printr-o serie de fotografii care desigur le voi uploada pentru prietenii mei de pe facebook prin aplicatia Instangram care imi permite sa aplic pozelor efecte interesante.
Dupa ce am strabatut atata timp bulevardele Parisului,incepand cu Champs-Elysee si dupa ce am facut am si o oprire in zona Provance..e timpul pentru gustare.
Dar unde pot gasi un restaurant cu specialitati specifice zonei si cu o ambianta placuta;ar trebui sa colind toate restaurantele sa gasesc unul pe placul meu.Dar asta inseamna timp pierdut,iar stomacul meu da semne cu nu prea are chef de asteptat.Atunci trebuie sa gasesc ceva rapid.
Imi amintesc ca zilele trecute am descoperit aplicatia Android-Trip Advisor cu gps incorporat care ma poate ajuta sa gasesc restaurantul perfect si  sa aflu alte lucruri utile-este ca un ghid virtual.
Dupa o simpla cautare,am aflat toate restaurantele din zona.Norocosul a fost "Laduree" cel mai apropiat  de locatia in care ma aflam.

Nu-i asa ca suna delicios!Cand vezi atatea bunatati,nu stii pe care sa le incerci mai intai,ai vrea cate putin din toate.E drept, silueta noastra va avea de suferit,dar acum vom face o mica exceptie,insa fara a depasi masura.Tentatia e prea mare.Ma uit pe meniu gasesc ceva pe placul meu,aleg si un desert local,dar imi dau seama ca am ceva dificultati in a comanda in franceza.Ma gandesc sa folosesc limbajul semnelor dar exista riscul sa nu fiu inteleasa si sa ma trezesc cu altceva decat am comandat.Asa ca ajutor gasesc tot la internet,la vechiul prieten Google Translate.Noroc cu optiunea Go Europe care imi este de real ajutor,altfel vacanta mea nu ar fi fost o reusita.Am gasit ceea ce cautam.Pot sa comand acum:"
,Je voudrais cordon bleu et pour desert:des macarons.Apportez-moi un cafe au lait,s-il vous plait.Merci beaucoup!
Au trecut cateva ore si nu am mai postat nimic pe facebook:

A si daca tot am luat o pauza sa sun acasa sa vad ce-si doresc cei dragi sa le cumpar de aici.Cu optiunea Go Europe vorbesc la tarifele nationale din retea,fara sa-mi incarc factura la telefon.Daca tot ne aflam in orasul iubirii,melodia Je t'aime a cantaretei franceze Lara Fabian ar completa perfect acest cadru.Dau rapid o cautare pe Zonga o aplicatie cu colectie impresionanta de melodii .Dau play piesei dorite si ma las purtata de aerul parisian.
                                      
Ziua e pe sfarsite,asa ca e momentul sa ne intoarcem la hotel,ca pe intuneric nu stiu daca mai nimeresc adresa.Aici se sfarseste prima zi din vacanta mea in Franta.Ar mai fi multe de povestit,dar nu vreau sa va plictisesc,asa ca o lasam pe altadata.
                                                                                                via android.
Orasul iubirii cazuse intr-un somn profund,iar eu ma aflam intr-o usoara cadere in vis,ca si cum m-as lasat purtata de valurile Loarei si Senei pana in adanc la o stare de reverie.Ca apoi sa revin la suprafata-la realitatea inca obscura, incercand sa ma mentin pe linia de plutire,dar tind mai sus si-n fata mea se inalta maret Turnul Eiffel.Ca nicideunde apar trepte,pasesc si cu cat urc parca e tot mai departe... la un moment dat simt ca ma prabusesc..tresar,privesc spre fereastra si-mi spun:
"A fost doar un vis..dar nu... chiar nu visez sunt la Paris!!!Prin ochii mei care inca cautau in intuneric lumina realitatii,se intrezareau franturi,umbre si jocuri vii de lumini ceea ce conturau imaginea Turnului Eiffel.

Acum sa derulam firul evenimentelor si sa ne imaginam cum ar fi decurs toate lucrurile daca nu aveam activata optiunea Go Europe printr-un simplu SMS cu textul GO la 321:
Cam asa ar fi aratat pagina mea de facebook:


Iar vacanta mea ar fi fost exactul opusul celor intamplate aici.Va lasa pe voi sa va imaginati totul!
*imaginile folosite au fost modificate pentru a simula cat mai bine vacanta mea in Franta,cu toate ca a fost una imaginara.
FIN!
Concluzii:
Nu uita cand pleci in vacanta in strainatate sa-ti activezi optiunea Go Europe pentru ca: 
    Today changes with Orange and now yours holidays change with Orange.

Urmeaza-ti visele,crede in ele,tinde mereu mai sus pentru ca daca iti doresti cu adevarat acel lucru,vei reusi!

                                                                              Autor:Diana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!