Spring SuperBlog 2013


Ce este SuperBlog? 

O competitie de blogging creativ, organizata anual, din 2008 – de obicei, toamna, in perioada 1 octombrie – 1 decembrie. La cererea bloggerilor si a sponsorilor, anul acesta se organizeaza, in premiera, prima editie de primavara din istoria de 6 ani a competitiei: Spring SuperBlog 2013. Asadar, incepand din 1 Martie, toata luna lui Martisor, te invitam sa-ti instalezi primavara pe blog alaturi de noi! 



Prin acest articol vreau sa-mi anunt participarea la acest concurs de blogging creativ.Sunt incantata ca imi pot exprima liber ideile intr-un mod original si inedit.Mentionez ca este prima data cand particip la aceasta competitie,deoarece limita de varsta nu mi-a permis,implinind 18 ani,de abia anul trecut.Insa acum am drepturi depline de participare si incerc sa-mi depasesc barierele imaginatiei si creativitatii,iar dvs,dragi cititori va doresc lectura placuta!


                     

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.