Dragoste la plus infinit


                       Dragul meu,

O sa-mi incep scrisoarea prin a-l parafraza pe Hernan Hesse care afirma:"Daca stiu ce este dragostea,este datorita tie".Prin asta am spus tot,am elucidat un mister al iubirii,ce in suflet o port.
Nu-ti voi spune cuvinte mari,pentru ca risc sa ma pierd in detalii,cum ma pierd adeseori atunci cand iti intalnesc privirea.doar transpun pe hartie cuvinte simple scrise in suflet pentru a deschide o inima,o inima ce tie iti apartine.Imi voi deschide sufletul ca pe o carte.Vei descoperi cateva pagini goale,in care as vrea sa pot scrie povestea iubirii noastre.Acolo voi pune amintirile cu noi,emotii si sentimente captive in imagini,ce reusesc adesea sa depasesca barierele cuvintelor.Prea multe vorbe ar fi de prisos,pentru ca se pierd intr-o rostire,doar in sufletul meu va sta aprinsa ca o torta flacara iubirii.Nu am nevoie sa tranversez mari si oceane ca sa fiu langa tine,imi este de ajuns sa stiu ca te vei gandi la mine.In lipsa ta nici nu mai stiu de e zi sau noapte,ochii tai au devenit pentru mine doi astri.Parca si timpul s-a oprit in loc,numar minutele ,secundele pana sa te revad.In privirea ta vad soarele cand pe cerul meu am doar nori,impreuna putem desena lumea in mii de culori ca un curcubeu scaldat in razele soarelui din zori.Vocea ta calda ma face sa vibrez la fiecare cuvant,la fiecare soapta.In fiecare clipa din zi,glasul tau e ca un ecou,simt ca timpul nu mai zboara sa-ti aud vocea din nou.Fericirea mea ar fi incompleta fara tine.Tu ai reusit sa dai vietii mele sens,langa tine cred ca pot descoperi iubirea sincera,adevarata,nu din interes..Vreau ca a noastra poveste de iubire sa fie ca un boboc de trandafir care isi deschide petalele timid,pentru ca apoi sa straluceasca la adevarata sa valoare.As vrea ca pasii mei sa fie umbra pasilor tai uniti pe ritmul inimilor noastre.Vom trai impreuna nopti albe,in care luna va fi sfestnicul iubirii noastre,iar stelele ne vor fi lumina pana la rasarit,cand roua diminetii pe flori s-a fi ivit.
Nici nu stiu cum sa incep mi-e teama sa nu gresesc.Poate o sa crezi ca e o nebunie,dar aici am cuprins tot ce simt eu pentru tine,Insist sa pun pixul pe hartie,in fata mea o pagina goala si totusi n-am nimic,nu te am pe tine.Incep de la un punct,las cuvintele sa curga in ritmul lor firesc,nu le grabesc pasul,nu le ordonez.Povestea noastra  se poate naste din nimic,dintr-o simpla vapaie,pentru ca dragostea e ca focul ce arde.O vom construi pas cu pas,vom pune la baza ei sentimente sincere,o vom consolida cu multa iubire dar..poate imi fac sperante desarte,poate ma hranesc cu iluzii,iar tu nu vei raspunde iubirii mele,eu,insa raman impacata cu mine,ca m-am eliberat de aceasta tensiune interioara ce ma framanta de atata timp.
O ploaie de vara te-a adus in viata mea.Cand te-am vazut am simtit ca ploua cu stropi de iubire,nici vantul nu-l mai simteam ma incalzea a ta calda privire.De atunci,gandul imi zboara doar la tine,imaginea chipului tau,o pastrez in suflet ca o amintire vie.Lumea ar fi "saraca" daca nu ar exista dragostea,sub toate formele ei.Ea este "arhitectul" Universului.
Am nevoie sa fim doi,am nevoie de tine,de noi.Impreuna putem invata legile chimiei si matematicii.Vom invata adunarea(1+1=2) si inmultirea,vom imparti dragostea in farame de iubire.Vom raspandi dragostea pe metrul patrat.Vom expira aer imbibat cu iubire,un sentiment curat.Vom zugravi peretii in culorile iubirii:rosu si alb.
Daca Amstrong a facut primul pas pe luna,noi vom atinge luna cu dragostea noastra-cel mai pur si frumos sentiment de pe Pamant.Vom aduce soarele si luna mai aproape de noi,vom pluti intre cer si pamant,tinandu-ne de mana,vom fi doar noi,impreuna.As vrea sa pictez in suflet al tau chip,dar mi-e teama ca lacrimi vor sterge ce mai mult am iubit.Nu vreau sa construim castele de nisip pe care valuirile marii le vor risipi,vreau ceva durabil,care sa dainuie in timp.
Stii..inima mea deja iti apartine,depinde doar de tine,daca accepti sa fii a doua jumatate dintr-o iubire.
Nu vreau dragoste sa cersesc.Iti spun simplu:"Te iubesc!"
Am "golit" sufletul de sentimente,insa nu pun punct,astept un raspuns...

PS:Prin aceasta scrisoare nu stiu daca am reusit sa starnesc emotie sau sentiment,insa El...

                                                                                          Cu multa iubire,Diana!

Daca doriti sa va lasati purtati de valul dragostei si pasiunii,va recomand sa cititi volumul"Sapte povesti de dragoste", editura Nemira.

Acest articol afost scris pentru SpringBlog 2013.

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!