Ce se ascunde in spatele unui cadou...

Aria de simboluri atribuite unui cadou poate fi destul de vasta.Depinde ce intelege fiecare persoana prin termenul de"simbol".Pentru unii simbolistica unui cadou poate fi de natura afectiva, fiind o dovada de apreciere,de dragoste,de recunostiinta,de prietenie fata de  cineva.Pentru altii simbolul unui cadou este dat de alte valori cum ar fi cea materiala,care nu pun pret, de cele mai multe ori ,pe latura afectiva,simbolica.
Putem vorbi si de un segment de persoane care se inspira din horoscop si cauta obiecte care definesc cel mai bine stilul,personalitatea acelei persoane in functie de semnul zodiacal.Cele mai des intalnite idei de cadouri sunt:bratarile,talismanele,canile cu semnele zodiacului european.
De-a lungul timpului "simbolul"a cunoscut variate interpretari si semnificatii in culturile mistice si de la o civilizatie la alta.Ca orice popor si tara noastra a preluat o parte din semnificatiile simbolurilor.De exemplu:sunt persoane ce poarta talismane,inele,bratari care pentru ele sunt aducatoare de noroc.
 Tot suntem in luna Martie putem discuta despre simbolistica"Martisorului".Trifoiul,potcoava,cosarul,ghiocelul reprezinta simboluri care au dainuit din folclor si inca se mai pastreaza si astazi.Tot din traditia romaneasca s-au raspandit si semnificatiile acestora.Ghiocelul simbolizeaza:gingasia,renasterea la viata,puritatea,trifoiul, potcoava si gargarita sunt cel mai des intalnite la martisoare si aduc celui ce le poarta noroc si prosperitate.
Aceasta ca o mica paranteza privind istoria simbolului de lungul timpului.

        De ce  am ales "Borealy"
Au fost unele situatii cand mi s-a intamplat sa raman fara inspiratie in materie de cadouri.Subiectul flori,bomboane,seturi de cosmetice era deja epuizat,fiind ideile clasice de cadouri.Eu cautam "altceva".Insa acel "altceva" nu avea nici forma,nici culoare,era neutru.Doar de un singur lucru eram sigura:Vroiam sa fie original.Asta s-a intamplat pana de curand cand "altceva"a prins contur sub numele de "Borealy".Va spune ceva acest nume?Unora da,altora poate mai putin.Insa,stati asa, vom clarifica imediat ce este Borealy.Credeati ca va las in ceata?Nu..nu ma caracterizeaza..
"Borealy" e chiar mai mult decat ma asteptam.Este locul unde rafinamentul se imbina cu eleganta,unde stralucirea si finetea sunt debordante,iar calitatea este cea care isi spune cuvantul.Si toate acestea intr-un singur loc,la doar un click distanta.Era sa uit,poate cel mai important criteriu pentru mine in alegerea unui cadou este :originalitatea,unicitatea acestuia.
Revenind la subiectul abordat privind alegerea unui cadou special,m-am gandit ca fiind in luna martie,luna sarbatoririi femeilor si mamelor, deopotriva, cadourile sa fie oferite unor persoane la fel de speciale din viata mea.

Cum stiu ca am facut alegerea ideala..

Cand sunt in cautarea unui cadou,ma gandesc ca acel cadou imi este destinat mie.Imi pun intrebarea:"Daca as fi eu destinatarul cadoului mi-ar placea,as fi incantata?"Daca raspunsul la intrebare este pozitiv,inseamna ca mi-am indeplinit obiectivul:gasirea cadoului perfect si totodata inedit.In cazul in care nu-mi inspira nimic,inseamna ca misiunea mea nu a luat sfarsit si continui cautarea.Chiar si atunci cand trebuie sa ofer mai multe cadouri,nu-mi place ca acestea sa fie identice.De aceea caut cadouri care sa reprezinte atat personalitatea,cat si stilul persoanelor pe care urmeaza sa le surprind,zic eu placut cu un cadou.


Sa va prezint care sunt cadourile pe care le-am ales:

Pentru mama mea imi doream un parfum special.Pentru a nu da gres in privinta alegerii tipului de parfum(cu toate ca stiam ce preferinte are),am apelat la "Google" si am tastat urmatorul text:parfumuri zodii,mama fiind in zodia Fecioara.Cadoul ales este parfumul Armani Code Tree of Life,un parfum care se remarca prin rafinament si senzualitate.Dupa cum putem afla din descrierea acestuia,Armani Code reprezintă un mix vibrant, fructat şi floral, adresat femeilor îndrăzneţe şi dinamice,de o sensibilitate aparte,romantice,atribute ce o definesc pe mama mea.Il consider special datorita combinatiei dintre parfum si copac- simbol al vietii si al verticalitatii.Ametistul este recunoscut pentru pretiozitatea sa,de aceea mesajul  pe care vreau sa-l transmit mamei este ca o pretuiesc pentru ca mi-a dat viata,m-a sprijinit si mi-a fost alaturi mereu,iar efectele benefice ale ametistului sa se reverse asupra ei:fericirea,dragostea,sănătatea, prosperitatea si norocul.Asa cum ametistul este considerat simbolul vietii durabile,asa si eu vreau sa o am alaturi pe cea care mi-a dat viata,mult timp de acum inainte.

A doua persoana la care m-am gandit este o buna prietena a mea.La inceput nu stiam ce cadou sa aleg.Insa rasfoind printre ofertele Borealy,am vazut un superb set de ceai,rafinatul ceai Tea Forte, alături de un set din două ceşti cu decoraţii florale.De ce cred ca este un cadou special?Mi-am amintit de una dintre suetele la care am participat alaturi de cateva prietene.  Devenise deja un obicei sa ne incepem diminetile la o ceasca de ceai,povestind despre unele-altele,lucruri din viata de zi.E un mod placut si relaxant de a-ti incepe ziua.Este un set format din 12 pliculete cu o diversitate de arome,plecand de la savoarea inconfundabila a notelor de scortisoara,invaluiti de aroma merelor dulci pana la delicatetea aromei de trandafiri.Toate acestea prezentate intr-o cutie eleganta alaturi de 2 cesti de portelan care vor face ca experienta gustului sa fie desavarsita.In plus aceasta prietena iubeste calatoriile si ii place sa descopere specialitati de ceaiuri din fiecare colt al lumii.Acum va fi posibil,deoarece savoarea ceaiului o va purta pe meleaguri nebanuite si-i va incanta simturile.De aceea cu acest cadou,sigur,nu voi da gres.

Acst articol a fost scris pentru concursul Spring SuperBlog 2013.








Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!