Cadoul misterios


Era o zi frumoasa de mai,cand aud soneria de la usa sunand insistent.M-am dus sa aflu cine este.M-am uitat pe vizor,nu vad pe nimeni;ma mai uit o data poate n-am vazut eu bine(ca doar n-am orbul gainii),dar tot nimic la orizont.Cam ciudat,zic eu.Tocmai vroiam sa inchid usa,insa,mare mi-a fost mirarea cand am observat  in fata mea o cutie imensa si colorata.M-am intrebat cine o fi adus-o.Vantu' sigur nu,ca nu adie nici frunza,vreo ploaie de vara ,nici urma de vreun nor pe cer.Atunci cine..sau ce..din cate stiu eu nu asteptam pe nimeni astazi si nici nu este ziua mea sa primesc cadouri., in fine..cred ca ajuns la persoana nepotrivita.Of..postasul asta iar a gresit destinatarul.Daca tot ne-am trezit cu un cadou pe neasteptate,macar sa vedem cui ii este adresat,cine este norocosul(oasa) care se va bucura de el.Intorc cutia pe toate partile,dar nici o speranta sa gasesc un destinatar,sau cel putin un indiciu privind expeditorul,doar un post note pe care scria "Vacanta perfecta".Mda..ei atunci ce-mi ramane de facut sa iau cutia sa o cercetez mai bine.nu cred ca se va supara cineva ca l-am desfacut(ce pot spune cadoul m-a facut putin sau..poate mai mult curioasa),asa ca o sa ma uit putin,si dupa,il impachetez la loc,o sa fie ca "nou'.Am omis sa va spun un lucru:cutia cadoului era de culoare rosie,chiar culoarea mea preferata,ce coincidenta nu-i asa?
"Nu ti-ar displacea sa fie pentru tine cadoul,nu?",imi spunea vocea interioara.
Dau capacul cutiei la o parte,cand ce sa vad..inauntru se afla un costum de baie.Va zic ceva ,dar nu mai spuneti la nimeni:costumul de baie era acelasi pe care il admiram eu zilele trecute pe site-ul jolidon.ro.In momentul in care am vrut sa ma uit mai bine la costum,m-am simtit invaluita de un parfum dulce,fructat ce m-a dus cu gandul la destinatiile exotice,la o croaziera pe Mediterana.Mi-a aparut in minte imaginea marii,de un albastru pur,parca si auzeam zgomotul valurilor ce se loveau de tarm,prin  textura materialului simteam finetea nisipului fin si fierbinte al plajelor exotice.Costumul de un albastru-turcoaz avea culoarea pe care marea o avea in zilele linistite de vara,cerul care parca era pictat cu aceleasi nuante ca  ale marii.Profunzimea culorii albastru si parfumul acestuia m-au dus cu gandul la un moment de relaxare pe un sezlong in valurile inspumate lae marii sau stand intr-un hamac la umbra a doi palmieri,savurand un delicios cocktail de furcte exotice cu aroma de menta proaspata.Hei!Trezirea..e timpul sa-ti revii..?Cum..?..Unde?..Ce?Aa...a fost doar un vis,era prea frumos sa fie adevarat.
Mai caut in cutie sa vad daca mai gasesc ceva.Si..da,in cutia de cadou se mai afla parfumul meu preferat care era imprimat si pe costumul de baie si inca ceva,un bilet pe care scria ;
"Buna,draga mea!Stiind ca se apropie ziua ta de nastere,m-am gandit sa-ti fac o surpriza:vacanta mult dorita.Nu stiu daca mi-a reusit ,eu sper ca da.....
Cum de nu mi-am dat seama.Of..raspunsul era mai aproape decat credeam..am aflat ce era cu acest misterios cadou.
Continuare bilet
  ...insa nu-ti voi dezvalui destinatia aleasa,te las pe tine sa o ghicesti.Pe verso ai cateva instructinui pentru a rezolva acest puzzle."
P.S:In cutie gasesti 3 bucati dintr-o fotografie si lipsesc celelalte trei .Pentru ale gasi urmeaza pasii de pe verso:
1.Paltonul pe care l-ai purtat la prima noastra intalnire.
2.Cadoul primit de la mine de Ziua Indragostitilor.
3.Locul in care pastrezi amintirile cu noi
Succes!!!
  Cu dragoste,pentru tine!

Paltonul pe care l-am purtat la prima intalnire...cel gri presupun..sa caut..dar unde.aa..in buzunar.Am gasit a patra piesa..Mai departe.Cadoul pe care l-am primit este perna imprimata cu poza noastra,dar ce legatura  are cu indiciul?.poate o fi sub ea..nu stiu,sa vad ce gasesc.Iata am gasit si cea de-a cincea piesa.Ultima unde poate fi:..in locul unde pastrez amintirile cu noi,da,stiu in cufarul care pentru mine reprezinta foarte mult;printre poze am aflat si ultimul indiciu.
Felicitari!Ai gasit ultima piesa din puzzle.
Acum imi ramane sa le asamblez.Sunt nerabdatoare sa aflu.
Ai aflat destinatia :Coasta de Azur!Acum inchide ochii si numara pana la 3.
"Unu...doi...trei..Surpriza!La multi ani,draga mea!Multumesc,dar inca nu este ziua mea!Stiu..dar am vrut sa fiu eu primul care-ti spune.mi-ai facut o megasurpriza!Ma bucur ca prin acest cadou te-am facut sa zambesti.Pot fi si eu fericit,stiind ca tu esti fericita."
Vacanta perfecta pentru mine este atunci cand sunt alaturi de cei pe care ii iubesc si pot impartasi cu ei aceste clipe minunate din viata mea.Vacanta perfecta este aceea in care lasi deoparte grijile de zi cu zi,in care te simti rasfatata si fericita,clipele in care uiti de diminetile matinale, si te lasi in voia placerii si relaxarii

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013 



Postări populare de pe acest blog

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...