UPDATE!!!Elena @Kiss Fm

Elena Gheorghe si Glance s-au aflat in acesta dimineata in studioul Carcotasilor De la Kiss Fm pentru a canta cea mai noua piesa"Ecou", care dupa cum se poate observa a prins foarte bine la public,fapt dovedit si de nr vizualizarilor de pe Youtube,piesa ajungand la peste 700 000 de viziualizari in doar 2 saptamani.
Piesa"Ecou"este produsa de Laurentiu Duta.Pentru aceasta piesa artista a colaborat cu Glance.

"'Echo' este o piesa frumoasa de dragoste, pentru ca in februarie este luna iubirii. Este o piesa care m-a cucerit de la primul acord", a spus invitata. Elena a vorbit si despre colaborarea cu Glance. "Aveam nevoie de cineva care sa dea bine pe piesa asta si ne-am tot gandit eu si cu Laurentiu Duta Practic, noi, pana la prima cantare, nu ne-am vazut. El a inregistrat intr-un studio, eu am inregistrat la Navodari, unde are studioul Laurentiu. Ne-am intalnit si am zis: 'Noi o sa ne potrivim foarte bine, pentru ca avem aceeasi problema: parul", a povestit cantareata."

Mai jos puteti urmari si inregistrarea video:



                                                                         Sursa:Kissfm.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.