Fanii straini s-au "indragostit" de limba romana

Fanii straini s-au "indragostit" de limba romana

In doar 48 de  de la lansare “Ecou”, cel mai nou single semnat Elena Gheorghe  avea deja peste 300.000 de vizualizari pe YouTube, desi nu beneficiaza inca de un videoclip. 
Chiar daca este in limba romana, piesa a facut furori si printre fanii straini ai artistei. Italieni, mexicani, spanioli, bulgari,  greci sau japonezi cu totii au postat mesaje de felicitare pe contul de Facebook sau pe canalul de YouTube al artistei. 
“Sunt foarte bucuroasa ca am primit niste super reactii imediat dupa ce am lansat piesa.  La unele dintre ele chiar nu ma asteptam. O multime de fani din Spania, Mexic sau Japonia mi-au scris si mi-au spus ca au inceput sa invete romaneste traducand versurile piesei. Le-a placut foarte mult linia melodica si sunt super curiosi sa afle despre ce e vorba, asa ca au apelat la dictionare, google translate, etc., iar acum imi trimit si varianta tradusa!:) Asta inseamna foarte mult pentru mine,  ma bucur ca imi sunt alaturi si le multumesc!”, a declarat Elena.

“Ecou”, cel mai nou single in limba romana al artistei a fost lansat in urma cu doar cateva zile. Compusa de Laurentiu Duta, piesa “Ecou” deschide lista surprizelor pe care Elena le-a pregatit pentru 2013, planuri care includ si lansarea unui nou album. Elena pe Facebook


                      

sursa:bravonet.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!