Elena criticata de un stilistul Alin Galatescu

Vezi ce a avut de comenta stilistul la adresa Elenei in materialul urmator

                             Alin Galatescu o critica pe Elena

Desi nu a avut ce sa-i reproseze din punct de vedere vestimentar, Alin Galatescu a povestit o intamplare despre Elena Gheorghe, atacand-o, in acelasi timp, foarte dur pe artista. “Singura chestie care nu mi-a placut la ea, este ca am dus-o la un designer cunoscut. Ea a discutat cu aceasta, a tras-o de limba, ca la sfarsit sa spuna <<Eu imi fac singura hainele, am atelierul meu>>”, a declarat Alin Galatescu. “Mi s-a parut o taranie absoluta si o chestie de obraz. Este pur si simplu o chestie urata, cu toate ca repet, din punct de vedere al cantecelor si al aparitiilor publice este foarte pozitiva”, a continuat stilistul. 

Sursa:wwww.dragameaprietena.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!