Elena a oferit "cheia succesului" unei concurente X Factor Romania

Natalia Salagean
Natalia Selegean, una din concurentele  X-Factor este mare fana Elena Gheorghe.

Artista a vrut sa-i faca o surpriza si sa o incurajeze in demersul ei de a incepe o cariera in muzica."La inceputul drumului meu in muzica am primit de la o persoana foarte importanta in viata mea un lantisor cu o cheia. Mi s-a spus atunci ca este "cheia succesului", o cheie care imi va deschide multe usi. Pentru ca mie mi-a purtat noroc, am vrut sa i-l daruiesc Nataliei", a povestit Elena.Talismanul se pare ca si-a facut efectul inca din prima seara pentru ca Natalia a fost salvata de Cheloo, mentorul ei, asa ca va merge mai departe in urmatoarea etapa a show-ului!

                                                                      sursa:unica.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!