Elena Gheorghe se pregateste de Craciun


Elena Gheorghe se pregateste pentru primul Craciun alaturi de fiul ei, Nicholas




Elena Gheorghe se pregateste pentru Craciun. Cum va petrece Elena Sarbatorile
"Ne pregatim de Sarbatori, am facut colinde, avem concerte. "Nu fac cozonaci de Craciun, ca-i face mama si n-are rost sa ma intrec cu ea. Nu i-am scris Mosului fiindca el stie ce-mi doresc. Nu-mi doresc altceva decat fericire. Deci nu vreau altceva sa-mi mentina starea de fericire", a spus Elena Gheorghe la Cancan TV.
Fiul artiste a implinit recent un an. Cu toate astea stie deja ce vrea sa se faca atunci cand va fi mare: dansator.
"Nicholas debuteaza foarte bine in zona dansului. Sta foarte aproape de boxe si adora sa danseze. Alearga  mult toata ziua. Nu sta nicio clipa", a mai spus aceasta.
sursa:acasatv.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!