Elena Gheorghe @Drept la tinta

Elena Gheorghe in duet cu Lorena Duta

Cantareata Elena Gheorghe a scos un colind in pragul sarbatorilor pe care il canta cu fiica lui Laurentiu Duta, cel care a si compus piesa. Pentru ca vor aparea impreuna pe scena, cele doua artiste si-au asortat costumele.


"Imi plac foarte mult copii si in urma cu doi ani, Lorena se afla la studio si imi fredona refernul "Disco Romancing". Anul acesta am zis sa facem o piesa frumoasa de Craciun si am luat-o pe Lorena, fiica lui Laurentiu Duta. Piesa este un colind, facuta special de el pentru sarbatori", a marturisit cantareata pentru Drept la tinta.

"Habar nu am cand a trecut timpul, Nicholas e din ce in ce mai activ, mai frumos, nu stiu unde incape atata iubire, in fiecare zi acest sentiment creste. De ziua lui ne-am costumat in Mickey si Minnie pentru ca ne plac foarte mult", a mai adaugat Elena.

                                                 Pentru video accesati;Elena Gheorghe si fata lui Laurentiu Duta
                                                                                          sursa:wowbiz.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.