Elena Gheorghe colind cu o fetita de 5 ani

Elena Gheorghe a inregistrat un colind"De Craciun"cu fetita lui Laurentiu Duta,compozitorul artistei.

Invitată în platoul emisiunii Cancan TV, Elena Gheorghe a dezvăluit că a înregistrat un cântec de Crăciun, alături de Lorena, fiica lui Laurenţiu Duţă.


Este vorba despre fiica lui Laurenţiu Duţă, care este o fetiţă foarte talentată. Când filmam pentru Balkan Girls, era fredona. Şi vreau să vă spun că Lorena este foarte talentată. Aşa că. acum, de crăciun, l-am, sunat pe Laurenţiu şi i-am spus că vreau să când cu Lorena. Laurenţiu este producătorul meu, el mi-a făcut acest colind. Am vrut să.l înregistrez cu ea", a spus Elena Gheorghe.

Iata si inregistrarea video,nu e de o calitate buna,fiind inregistrata cu un telefon;filmarea oficiala nu a fost facuta publica.



Sursa:cancan.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inainte la birou, nu inapoi...

Umblu dupa un post bun! Rătăcea pe o stradă fără nume.

Noile alegeri vestimentare iti bat la usa!